• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

وزیر راه و شهرسازی وارد استان سمنان شد

  • کد خبر : 10715
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
وزیر راه و شهرسازی وارد استان سمنان شد

0 (0) عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، به منظور بازدید از چند طرح عمرانی در غرب استان سمنان در قالب سفری یکروزه از ایستگاه راه آهن وارد شهرستان گرمسار شد. به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه پس از ورود به شهرستان گرمسار از ایستگاه […]

0
(0)

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، به منظور بازدید از چند طرح عمرانی در غرب استان سمنان در قالب سفری یکروزه از ایستگاه راه آهن وارد شهرستان گرمسار شد.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه پس از ورود به شهرستان گرمسار از ایستگاه راه آهن، ضمن ادای احترام و غباروبی مزار شهدا، از طرح در حال تکمیل راه آهن گرمسار بازدید می کند و به بررسی برخی مشکلات اجرای این طرح می پردازد.
بازدید از طرح جاده سیمین دشت- فیروزکوه و گرمسار- فیروزکوه از دیگر برنامه های سفر عباس آخوندی به شهرستان گرمسار در استان سمنان است و در بخش دیگری، عباس آخوندی طرح تعریض جاده ایوان کی- گرمسار را کلنگ زنی می کند.
داریوش طاهری فرماندار گرمسار در گفت وگو با ایرنا، با بیان این که وزیر راه و شهرسازی امروز با مسئولان نهادهای اجرایی استان سمنان در فرمانداری گرمسار دیدار می کند، ادامه داد: در این سفر آخوندی از مسکن مهر قدیم و جدید شهر ایوانکی بازدید می کند و در نشست شورای اداری در فرمانداری حضور می یابد.
در این سفر، قدرت الله ابک سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی و محلی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا، گستره جاده های استان سمنان به اندازه جاده های 6 استان کشور است، این استان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع به لحاظ وسعت رتبه ششم کشوری را دارد و در هر 60 دقیقه حدود 300 تا 400 وسیله نقلیه از محورهای استان عبور می کند، در زمان اوج سفرها در هر 60 دقیقه به طور متوسط بیش از یکهزار و 200 خودرو از محورهای استان سمنان تردد دارد.
در 10 سال گذشته بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان سمنان سمنان ساخته شد.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.