• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

وظایف مدیران و اعضای کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن اعلام شد

  • کد خبر : 10822
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
وظایف مدیران و اعضای کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن اعلام شد

0 (0) با تأکید بر ساماندهی و بهبود شرایط؛ وظایف مدیران و اعضای کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن اعلام شد به دنبال تشکیل کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن و تایید قائم مقام، رئیس این کمیته وظایف مدیران و اعضای کمیته را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، سید مهدی شریفی با اشاره به اینکه […]

0
(0)

با تأکید بر ساماندهی و بهبود شرایط؛

وظایف مدیران و اعضای کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن اعلام شد

به دنبال تشکیل کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن و تایید قائم مقام، رئیس این کمیته وظایف مدیران و اعضای کمیته را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، سید مهدی شریفی با اشاره به اینکه این وظایف در پانزدهمین جلسه کمیته تشکیل خوابگاه‌ها و مهمانسرای راه‌آهن به تصویب رسیده است، گفت: این وظایف برای ساماندهی و یکپارچه‌سازی این مراکز، بهبود شرایط فعلی، ایجاد استانداردهای مربوطه و افزایش رضایتمندی کارکنان تدوین‌شده است.
از جمله این وظایف می‌توان به تهیه و تصویب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و نظارت بر اجرا و تحقق برنامه‌ها، ارائه مدل مناسب و مکان‌یابی به‌منظور احداث، بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های موجود خوابگاه و مهمانسراها، تهیه دستورالعمل های نوسازی و توسعه، احداث، تجهیز و بهره‌برداری از خوابگاه‌ها و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها اشاره کرد.

بهره‌برداری از سامانه مدیریت خوابگاه‌ها و مهمانسراها و نظارت بر آن‌ها، ارائه مدل بهینه جهت نگهداری، اداره و اصلاح ساختار سازمانی بهره‌برداری خوابگاه‌ها و مهمانسراهای کل کشور به تفکیک نواحی، پیگیری اخذ و تمدید گواهینامه‌های مرتبط با خوابگاه‌ها و مهمانسراها، ارائه برنامه سالیانه ارتقا خدمات رسانی و بهینه‌سازی ساختمان خوابگاه‌ها و مهمانسراها و نظارت بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات واگذار شده و اخذ مجوز منابع مالی مورد نیاز، از دیگر وظایف کمیته خوابگاه‌ها و مهمانسراهای راه‌آهن است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.