• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پاسخ روابط عمومی راه آهن در مورد برخی شایعات در فضای مجازی

  • کد خبر : 13652
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
پاسخ روابط عمومی راه آهن در مورد برخی شایعات در فضای مجازی

0 (0) اطلاعیه روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران پاسخ روابط عمومی راه آهن در مورد برخی شایعات در فضای مجازی روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در اطلاعیه ای توضیحاتی در مورد برخی شایعات که اخیرا در مورد مدیران راه آهن ج.ا.ا در فضای مجازی منتشر شده است صادر کرد. به […]

0
(0)

اطلاعیه روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
پاسخ روابط عمومی راه آهن در مورد برخی شایعات در فضای مجازی
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در اطلاعیه ای توضیحاتی در مورد برخی شایعات که اخیرا در مورد مدیران راه آهن ج.ا.ا در فضای مجازی منتشر شده است صادر کرد.

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در اطلاعیه ای توضیحاتی در مورد برخی شایعات که اخیرا در مورد مدیران راه آهن ج.ا.ا در فضای مجازی منتشر شده است صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: پیرو درج و انتشار مطالبی در فضای مجازی در مورد معاون بازرگانی و بهره برداری و عضو هیات مدیره راه آهن ج.ا.ا در راستای احترام به اعضای این خانواده بزرگ راه آهن توضیحاتی را جهت شفاف سازی ارایه می شود.
این اطلاعیه می افزاید : در مطالب منتشره در برخی از کانال های فضای مجازی در مورد بابک احمدی عنوان شده بود که وی همزمان با مسوولیت معاونت راه آهن در هیات مدیره چند شرکت خصوصی از جمله اروند خودرو، نصیر ماشین، سایپا ریل و…عضو بوده است ، این درحالی است که ایشان از سال ۱۳۸۷ لغایت ۱۳۹۰ و قبل از انتصاب به عنوان معاون ناوگان راه آهن ج.ا.ا در گروه سایپا مشغول به کار بوده اند و در این مدت مدیر عامل سایپاریل،قائم مقام گروه مگاموتور ، ریاست هیات مدیره تعدادی از شرکت های زیرمجموعه گروه مگا موتور و مدیر عاملی شرکت واگن پارس را بر عهده داشته اند .
در این اطلاعیه تاکید شده است: نامبرده قبل از انتصاب به عنوان معاون راه آهن و خاتمه ماموریت در گروه سایپا در این سمت ها بوده است وافراد منتشر کننده این مطالب صرفا به تاریخ ورود نامبرده به شرکت های مذبور اشاره و زمان خاتمه ماموریت ها را ذکر نکرده اند که این خود جای تامل دارد.
از سوی دیگر کلیه اطلاعات عنوان شده از سال ۱۳۹۰ به عنوان سوابق شغلی نامبرده در درگاه اینترنتی راه آهن ج.ا.ا www.rai.ir در بخش مشخصات مدیران راه آهن در دسترس همگان بوده و مطالب عنوان شده کشف جدیدی نیست .
همچنین در مورد موضوعات مربوط شرکت ناجی پاس ( از توابع نیروی انتظامی و نه یک شرکت خصوصی!!!!) باید گفت احمدی قبل از تاریخ منع عضویت مدیران در بیش از یک هیات مدیره شرکت های دولتی (اصلاحیه ماده ۲۴۱ قانون تجارت مورخ ۱۳۹۵/۲/۲۹) و در مورخ۱۳۹۵/۱/۲۶ از هیات مدیره شرکت ناجی پاس خارج شده اند که از قضا اطلاعات درج شده در فضای مجازی نیز همین مطلب را عنوان میکند
روابط عمومی راه اهن در پایان تاکید کرد : باید در نظر داشت عملکرد هوشیارانه ، فعال در فضای رسانه ای از جمله ضروریات فعالان رسانه در عصره حاضر است و این موضوعی که رهبر معظم انقلاب مقامات ارشد نظام بر آن تاکید دارند.
مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در جمع مردم قم فرمودند ” دشمن در تلاش است تا با شایعه سازی و تهمت پراکنی مردم را مضطرب کند و به جان یکدیگر بیندازد ” .
باید در نظر داشت که استفاده صحیح از فضای مجازی و دامن نزدن به شایعات تکلیف همه فعالان رسانه ای در این فضا است تا از تحقق یافتن اهداف دشمن در این فضا جلوگیری کنند .
در این زمینه فعالان رسانه ای بایستی با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای مقابله با دشمنان بدل کرده و از آن به نفع منافع کشور و نظام بهره ببرند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.