• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

  • کد خبر : 4972
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

0 (0) پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام گفت: فاز تحلیل و مطالعات و اخذ مجوز اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام، پایان یافت. به گزارش ایلنا، سعید زرندی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در جلسات قبل ستاد فرماندهی اقتصاد […]

0
(0)

پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

پایان مطالعات اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام گفت: فاز تحلیل و مطالعات و اخذ مجوز اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام، پایان یافت.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در جلسات قبل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پروژه‌هایی که در شرکت خدمات هوایی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام در حال انجام و پیگیری است خدمت همه همکاران اطلاع رسانی شده و میزان پیشرفت پروژه ها و فعالیت‌ها در پیام ملموس است.

وی یادآور شد: در مجموعه پیام چندین پروژه در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شده که یکی از پروژه‌هایی که در اهداف میان مدت پیام جای گرفته اتصال منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به شبکه سراسری راه آهن بود.

زرندی با اشاره به فعالیت های اقتصادی متنوع پیام در ابعاد مختلف سرمایه گذاری، حمل و نقل، ترانزیت کالا و پردازش صادرات و واردات اظهار داشت: با بررسی هایی که به عمل آمد ضرورت وصل شدن فرودگاه پیام به شبکه ریل سراسری راه‌آهن برای منطقه احساس شد و از انتهای سال ۹۵ برنامه ریزی آن انجام شده و در صورت تحقق این پروژه اولین نقطه اتصال فرودگاه‌های کشور به شبکه راه آهن در پیام واقع می شود.

وی گفت: انتخاب مشاور برای انجام طرح در سال ۹۶ انجام شد و به نوعی فاز صفر و یک پروژه نهایی و مجوز اولیه از راه آهن کشور گرفته شده است و برای تحقق این هدف و به نتیجه رسیدن و ایجاد ایستگاه راه آهن در پیام قطعا نیازمند حمایت همه مسوولان استان و استاندار محترم هستیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.