• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب می شود

  • کد خبر : 26279
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب می شود
عضو شورای شهر رشت گفت: پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب شده و برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تابناک، رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت گفت: اگرچه بنده افتخار داشتم تا در خدمت دوستان باشم، اما نسبت به عملکرد شخصی طی ۳ سال گذشته قطعاً انتقاداتی داشته و معتقدم نواقصی وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: وضعیت کلی کشور، وضعیت خاصی است و ما نیز در شهر رشت درگیر چالش ها و تنش هایی بوده و هستیم که شاید کمی سرعت ما را کاهش داده و امیدوارم با اتحاد و بر طرف کردن موانع بتوانیم در این زمان باقی مانده اتفاقات بهتری را ایجاد کنیم.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به تلاش‌های فراوان جهت تحقق اجرای پروژه تراموا، عنوان داشت: پایدار شدن اعتبار تراموا برای رشت اتفاقی بزرگ در ادبیات فنی کشور محسوب شده و برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است.

رسولی همچنین اظهار داشت: با کاری که امروز شهر رشت انجام داد، ۹ شهر دیگر در کشور می توانند از این امتیاز بهره مند شوند و از امتیاز حمل و نقل ریلی سبک بهره مند گردد و در اینجا از تمامی تلاش های انجام شده، بخصوص تلاش های محبتی بی نهایت تشکر می کنم و پیشنهاد می دهم تا با توجه به اقدامات انجام شده توسط وی تقدیری جهت ایجاد روحیه میان مدیران شهرداری انجام شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.