• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران برگزار می شود

  • کد خبر : 18787
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران برگزار می شود
شركت بهره برداي متروي تهران همزمان با روز جهاني مبارزه با ديابت و روز ملي اهداي خون پايگاه مشاوره و اطلاع رساني سلامت محور را برگزار مي كند.
0
(0)

همزمان با روز جهانی مبارزه با دیابت و روز ملی اهدای خون

پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران برگزار می شود

شرکت بهره بردای متروی تهران همزمان با روز جهانی مبارزه با دیابت و روز ملی اهدای خون پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی سلامت محور را برگزار می کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره بردار ی راه آهن شهری تهران و حومه به مناسبت روز ملی اهدای خون، گروه ره آورد معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با مشارکت و همکاری سرای محله صد دستگاه پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی با عنوان “اهدای خون، اهدای زندگی، احیای بخشش” برگزار می کند.

در این برنامه فرهنگی و اجتماعی که با هدف توسعه و ارتقای بیشتر فرهنگ سلامت اجتماعی با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می شود، کارشناسان ضمن انجام تست فشار خون نسبت به مشاوره خدمات رایگان ارایه می دهند.

برنامه روز ملی اهدای خون روز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ از ساعت ۸ صبح در ایستگاه پیروزی برگزار می شود.

همچنین به مناسبت روز جهانی مبارزه با هپاتیت و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز بهداشت استان البرز پویش مشاوره و اطلاع رسانی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به بیماری هپاتیت را نیز برگزار می کند.

کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه های محمدشهر، گلشهر، امام خمینی (ره)، ترمینال جنوب، صادقیه و میدان آزادی در روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۳ به ارایه خدمات رایگان می پردازد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18787

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.