• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پروژه‌‌های راهسازی تعطیل نمی‌شوند/ احداث راه‌آهن تا مرز بازرگان

  • کد خبر : 20231
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
پروژه‌‌های راهسازی تعطیل نمی‌شوند/ احداث راه‌آهن تا مرز بازرگان
معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی گفت: رویکرد دولت بر جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها راهسازی است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه به زنجان از دو محور زنجان – بیجار و زنجان – دندی بازدید و از روند احداث پروژه‌های این محور بازدید کرد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به اینکه در شرایط خاص منابعی قرار داشته و تحت فشار هستیم، اظهار کرد: با این وجود رویکرد دولت بر جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها است.

خیرالله خادمی با بیان اینکه پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شود، اضافه کرد: باید از طولانی شدن پروژه‌ها جلوگیری کرد، تا پایان فصل کاری تمام شود.

وی با بیان اینکه فصل قیر باز شده و تحویل آغاز شده است و به پیمانکاران راه‌ها تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: این اقدام سرعت پروژه‌ها را جلو می‌اندازد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه راه‌آهن میانه به تبریز در کریدور اصلی قرار دارد، اظهار کرد: این محور دسترسی به مرز بازرگان را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد مسیر ریلی تهران – زنجان – تبریز تحولی در حوزه راه در این محور است، ادامه داد: در این زمینه چهار خطه کردن قزوین و دو خطه کردن در دستور کار قرار دارد.

خادمی با بیان اینکه مسیر ریلی سنندج محور مهم در غرب کشور است، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده این محور در شاخه کردستان به بهره‌برداری برسد و تا یک ماه آینده کمیته جانمایی مسیر و ایستگاه‌ها تشکیل و مطالعات آن انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ایجرود نیز در این جلسه اظهار کرد: جاده زنجان – ایجرود یک مسیر دارای اهمیت است.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه فصل کاری در استان زنجان و شهرستان ایجرود محدود است، عنوان کرد: باید سریع‌تر پروژه‌های این مسیر آماده شود.

وی همچنین افزود: با توجه به کارخانه‌های متعدد در این شهرستان باید باراندازهای راه‌آهن در نظر گرفته شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.