• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن در سال 97

  • کد خبر : 4891
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن در سال 97

0 (0) مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مطرح کرد پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن در سال 97 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: در سال جاری اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن و ایجاد بارانداز راه آهن در این منطقه را پیگیری می‌کنیم. به گزارش تابناک قم، سید مهدی […]

0
(0)
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مطرح کرد

پروژه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن در سال 97

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: در سال جاری اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن و ایجاد بارانداز راه آهن در این منطقه را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش تابناک قم، سید مهدی طباطبایی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه اتصال منطقه سلفچگان به خط راه آهن اظهار کرد: این پروژه تعیین تکلیف شده است، همچنین سند فاز سه منطقه اقتصادی سلفچگان را گرفتیم و آماده واگذاری زمین در این فاز هستیم.

وی ادامه داد: شرکت گاز در سال 96 همکاری خوبی با منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان داشت و گازرسانی به فاز دو این منطقه را تکمیل کرد، همچنین موارد تشویقی برای سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در نظر گرفتنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: برای ایجاد بارانداز راه آهن در این منطقه با سرمایه گذاران زیادی در حال مذاکره هستیم تا یکی از این سرمایه گذاران را انتخاب کنیم.

طباطبایی با اشاره به دستورالعمل‌های ارزی دولت اظهار کرد: این دستورالعمل‌ها تولیدکنندگان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را با مشکل مواجه کرده است، دولت در صدور دستورالعمل‌های ارزی به قوانین مناطق ویژه اقتصادی سلفچگان توجه نکرده است.

وی ادامه داد: مسیر صادرات طولانی است و به همین دلیل برخی اوقات، زمانی که کالاهای صادراتی به مرز می‌رسند، استانداردهای کشورهای هدف تغییر پیدا می‌کند و کالا مرجوعی می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن و ایجاد بارانداز راه آهن در این منطقه را پیگیری می‌کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.