• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پروژه راه آهن رشت-انزلی-آستارا مورد توجه جدی رئیس جمهوری است/ شتاب در اجرای پروژه ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود

  • کد خبر : 27686
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
پروژه راه آهن رشت-انزلی-آستارا مورد توجه جدی رئیس جمهوری است/ شتاب در اجرای پروژه ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود
استاندار گیلان با اشاره به اینکه پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گیلان با روحیه جهادی درحال اجراست، خط آهن رشت-انزلی-آستارا را مورد توجه جدی رئیس جمهوری دانست و گفت: شتاب بخشی در اجرای پروژه ها موجبات رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از برنا  ؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اظهارداشت: پروژه های مهمی که قرارگاه در استان عهده دار آن است با روحیه جهادی و در کنار دولت درحال اجراست و پروژه راه آهن رشت-آستارا به لحاظ اثرگذاری در ارتقاء مبادلات تجاری، کوتاه کردن مسیر و کاهش هزینه‌های کریدور شمال-جنوب بسیار حائز اهمیت است.

 

وی به پیگیری مستمر رئیس جمهوری از روند پیشرفت پروژه راه آهن رشت-انزلی-آستارا و تاکید بر اتمام بخش اعظمی از آن تا پایان دولت دوازدهم اشاره و اضافه کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی مانعی وجود ندارد و انتظار می‌رود قرارگاه ماشین آلات موردنیاز را تقویت کند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین تکمیل سد پلرود را گامی مهم در تامین آب کشاورزی و آشامیدنی مردم رودسر و دیگر شهرهای شرق استان عنوان و خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی از این پروژه بازدید کرده و قول مساعد تزریق منابع اعتباری داده و امیدواریم سریعتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و خادمان‌شان علیرغم تشدید تحریم‌های غیرقانونی دنیای استکبار، با وفاق، همدلی و انسجام پایبند به آرمان های انقلاب هستند، گفت: مردم گیلان نیز علاوه بر پیشینه غنی فرهنگی همواره پرنشاط و امیدوار بوده و هستند که امیدواریم موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آوریم.

 

** قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کنار دولت است

در این دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز با بیان اینکه قرارگاه بازوی اجرایی دولت و در کنار اوست، گفت: گیلان در کنار ظرفیت ها و مزیت های بسیار، با چالش های ناشی از بارش های نابهنگام باران، آلودگی‌های زیست محیطی، پسماند و آبرسانی به روستاها مواجه است و در هر بخشی که قادر به همراهی باشیم، اعلام آمادگی می کنیم.

سعید محمد به امضاء تفاهم نامه همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: قرارگاه در راستای توسعه‌ شهری در هر بخشی که نماینده عالی دولت در استان نیاز ببیند، آماده همکاری است.

وی به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اجرای پروژه راه آهن رشت-آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: درخصوص سد پلرود نیز اهتمام جدی داریم تا با تسریع عملیات اجرایی، شاهد بهره‌برداری در پایان امسال باشیم.

سردار محمد همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ارتقاء خط انتقال گاز ۴۲ اینچ رشت – چلوند توسط قرارگاه، در راستای توسعه‌ تخت های بیمارستانی استان نیز بر مبنای تفاهم منعقده با وزارت بهداشت در سال های گذشته اعلام آمادگی کرد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه موضوعات استان را با کمترین اختلاف نظر و با همفکری به پیش می بریم، گفت: سپاه استان در اجرای پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) آماده هرگونه همکاری است.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27686

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.