• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پروژه راه آهن همدان- سنندج ۳۲ درصد پیشرفت داشته است

  • کد خبر : 22000
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۷
پروژه راه آهن همدان- سنندج ۳۲ درصد پیشرفت داشته است
معاون ساخت و توسعه راه ها وزارت راه و شهرسازی از پیشرفت کلی ۳۲ درصدی و پیشرفت زیرساختی ۵۵ درصدی پروژه خط آهن همدان - سنندج خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از مهر ، محمدرضا کدخدازاده شامگاه شنبه در جلسه شورای توسعه کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد از تصویب اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی به پروژه راه آهن سنندج به همدان در سالهای ۹۷ و ۹۸ خبر داد و ادامه داد: تاکنون ۵۰ ملیارد به این پروژه اختصاص یافته و امیدواریم شاهد روند رو به پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه و رسیدن خط آهن به ایستگاه صلوات آباد تا پایان این دولت باشیم.

وی با اشاره به اینکه کریدور شمال به جنوب از خواسته های مهم مردم استان کردستان است ، افزود: کریدور شمال – جنوب،  ۵ استان کشور را به هم متصل می کند که استان کردستان در مرکز این کرویدور قرار گرفته است.

کدخدا زاده با بیان اینکه مناقصه کلیه محور های کریدور شمال به جنوب نیز در محدوده استان کردستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: کرویدور یکی از حوزه های امنیتی مهم در استان کردستان است و امیدواریم که در اوایل سال ۱۴۰۰ کریدور شمال به جنوب به بهره برداری برسد.

معاون ساخت و توسعه راه ها وزارت راه و شهرسازی اذعان داشت: برای کردستان ۴۵۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی مصوب شده که ۴۲۰ کیلومتر آن به پیمانکاران سپرده شده است و هم اکنون در حال اجر می باشد.

به گفته این مقام مسئول : با وجود ۲۲۰ میلیارد تومان مطالبه که باید پرداخت شود پیمانکاران همچنان مشغول به کار هستند و خوشبختانه روند اجرایی این پروژه در جریان است.

محمدرضا کدخدازاده با اشاره به اینکه زیربنای تمام پروژه ها راه است ، افزود: برای آزادسازی امور پروژه راه آهن همدان سنندج ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است و امیدواریم تخصیص این اعتبار هرچه سریعتر صورت گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.