• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

پل‌های روگذر راه‌ آهن با تعامل مسئولان تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 30417
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
پل‌های روگذر راه‌ آهن با تعامل مسئولان تکمیل می‌شود
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل و نقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم جنوب شرق استان تهران است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، حسین عباسی فرماندار پیش از ظهر چهارشنبه ۳۰ مهرماه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های راه آهن گفت: اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای تهران- ورامین – پیشوا منوط به تکمیل پل‌های روگذر در حال احداث بر روی راه آهن سراسری تهران مشهد است که این مهم با تعامل مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری محقق می‌شود.

وی ادامه داد: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل و نقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم پیشوا و جنوب شرق استان تهران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: قطار سراسری تهران – مشهد و قطار حومه‌ای تهران_ورامین – پیشوا در هنگام عبور از شهرستان پیشوا، با مسیرهای اصلی و فرعی و جاده‌های دسترسی روستایی برخورد می‌کند که طی سال‌های گذشته در برخی از این تقاطع‌ها زیرگذر احداث شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: به منظور تردد خودروها به مرکز شهرستان پیشوا، در دو مسیر اصلی روستای قلعه‌سین و محمدآباد به پیشوا، ایستگاه سوزنبانی احداث شده که برای اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای، لازم است که این ایستگاه‌های سوزنبانی برچیده شده و دو پل روگذر که هم‌اکنون در حال اجراست، احداث شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در اجرای این دو پروژه مهم، مسائلی از قبیل دسترسی محلی و تأمین نظر مسئولان محلی مورد توجه قرار گرفت ولی به دلیل کمبود اعتبارات، تکمیل آن سال ها با تأخیر مواجه شد هر چند که می توان در شرایط پیش روی کشور، با تدابیر مدیریتی و افزایش همکاری های بین بخشی پروژه های عمرانی را پیش برده و در جهت رضایتمندی مردم گام برداشت.

وی اظهار کرد: تکمیل دو پل روگذر در چهارراه محمدآباد و قلعه سین از پروژه های مهم راه آهن در شهرستان پیشواست و به دلیل مشکلاتی که برای تردد مردم دارد باید هرچه سریعتر عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: تعریض ورودی ایستگاه راه آهن به منظور رفاه حال مسافران، در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و لازم است تا شرکت راه آهن با اخصاص بخشی از فضای در اختیار خود برای ایجاد پارکینگ، مشکل مردم را رفع کند.

فرماندار شهرستان پیشوا یادآور شد: به منظور تأمین نظر مسئولان شهرستان و رفع معارضین مورد نیاز برای اجرای این دو پروژه مهم، به همکاری مناسب بین مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری نیاز است که این مهم با برگزاری جلسات تخصصی و هماهنگی محقق می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30417

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.