• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق راه آهن ج.ا.ا برگزار شد.

  • کد خبر : 13591
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق راه آهن ج.ا.ا برگزار شد.

0 (0) ‍ پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد ومناطق راه آهن ج.ا.ا برگزارشد. پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق راه آهن که به همت اداره کل تدارکات و پشتیبانی راه آهن ج.ا.ا در ۲۵ و ۲۶ دیماه سال جاری به میزبانی اداره کل راه آهن اصفهان […]

0
(0)

پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد ومناطق راه آهن ج.ا.ا برگزارشد.

پنجمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق راه آهن که به همت اداره کل تدارکات و پشتیبانی راه آهن ج.ا.ا در ۲۵ و ۲۶ دیماه سال جاری به میزبانی اداره کل راه آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، جمع بندی و اختتامیه کارگاه آموزشی رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق در بیست وششم دیماه سال جاری با حضور سیدرضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن اصفهان ، علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات وپشتیبانی راه آهن ج.ا.ا ، معاونین این ادارات کل و رؤسای ادارات تدارکات و پشتیبانی ستاد و مناطق برگزار گردید .
در این کارگاه دوروزه ۵۰ نفر شرکت کننده از ادارات تدارکات و پشتیبانی مناطق و واحدهای ستادی حضور داشتند، برگزاری جلسات تئوری به همراه بازدید از سایت سوخت رسانی هوشمند شرکت بنا گستر کرانه، بازدید از اماکن گردشگری و ابنیه تاریخی شهر گنبدهای فیروزه ای اصفهان و جلسه پرسش و پاسخ بخشهایی از این کارگاه آموزشی بود .
علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات وپشتیبانی راه آهن ج.ا.ا در این مراسم گفت: برگزاری اینگونه همایشها روند روبه بهبود تدارکات را به همراه خواهد داشت .
وی اظهار داشت : با تشکیل کارگروه ساماندهی انبار با تلاش و پشتکار اعضاء در این کارگروه طی ۵ سال، امروز شاهد طراحی سامانه انبار هستیم که اولین جلسه آموزشی آن برای کاربران ستاد در هفته ی گذشته برگزارشد و آموزش به صورت محوری در مناطق برنامه ریزی و اجراء خواهد شد .
نصرآبادی در پایان افزود : امیداست روند رو به رشد پیشرفت راه آهن ج.ا.ا ادامه داشته باشد و تلاش در راستای اقتصاد ملی را سرلوحه کار خود قراردهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.