• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پیشتازی راه‌آهن اراک در تعمیر اساسی واگن‌های باری

  • کد خبر : 13384
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
پیشتازی راه‌آهن اراک در تعمیر اساسی واگن‌های باری

0 (0) مدیرکل راه آهن اراک تشریح کرد: پیشتازی راه‌آهن اراک در تعمیر اساسی واگن‌های باری تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری در اراک طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جلال الدین کوکنار مدیرکل راه آهن اراک با […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن اراک تشریح کرد:

پیشتازی راه‌آهن اراک در تعمیر اساسی واگن‌های باری

تعمیرات اساسی انواع واگن‌های باری در اراک طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جلال الدین کوکنار مدیرکل راه آهن اراک با بیان این خبر گفت: تعمیرات واگن باری در اراک با تعمیر ۲هزار و ۱۶ واگن در ۹ماهه سال جاری رشد ۸۴ درصدی را ثبت کرد.

او افزود: کل تعمیرات اساسی واگن در ۹ ماهه امسال، حدود ۶ هزار و ۷۴۳ دستگاه انواع واگن باری در کل کشور بوده است که در این میان، تعمیر ۲ هزار و ۱۶ واگن در راه آهن اراک انجام شده که ۳۱ درصد کل تعمیرات کشور را تشکیل می دهد.

او خاطر نشان کرد: اراک در زمینه تعمیرات اساسی واگن باری پس از استان اصفهان رتبه دوم را در کشور دارد.

وی افزود: شرکت‌های احیا صنعت با ۱۸.۲ درصد و برفره با ۱۳.۴ درصدتعمیرات کل کشور، رتبه‌های اول و دوم کشوری را در این زمینه دارند.

کوکنار یاد آور شد: راه آهن اراک با تعمیر ده هزار و ۷۷۸ مورد چرخ و محور واگن در ۹ماهه امسال رتبه نخست این تعمیرات را در کشور به دست آورده است.

وی افزود: از کل تعمیرات چرخ و محور واگن کشور، ۳۴ درصد در راه آهن اراک بوده و تعمیرات چرخ و محور واگن های باری در راه آهن امسال در اراک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

کوکنار گفت: انجام به موقع نگهداری و تعمیرات چرخ و محور و واگن ها از جمله عوامل موثر در افزایش عمر صنعتی ناوگان ریلی، کاهش هزینه ها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.