• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیشرفت ۲۵درصدی راه‌آهن/دو خبرخوب برای اهالی رسانه

  • کد خبر : 29904
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
پیشرفت ۲۵درصدی راه‌آهن/دو خبرخوب برای اهالی رسانه
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با ابلاغ استاندار بوشهر مدیران اجرایی استان موظف هستند تا دو هفته آینده، مشاور رسانه‌ای را با تایید خانه مطبوعات استان معرفی کنند و همچنین هر پروژه عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تحلیل استان، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر در بازدید خبرنگاران از راه آهن در حال احداث بوشهر اظهار داشت: قطعه ۱۰ راه آهن در واقع سخت ترین قطعه‌ایی است که بیست و پنج و نیم کیلومتر طول دارد و ۵.۵  کیلومتر هم طول تونل‌ها و پل‌های این قطعه است.

وی افزود: دهه فجر پارسال این پروژه پیشرفت ۵ درصدی داشت و امروز به ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیدیم که با وجود مشکلات مالی، پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی همت کردند و توانستند پروژه را فعال نگه‌دارند.
معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اعتبار پروژه ۲۴۰ میلیارد تومان هست که با تعدیل به ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
ستوده تصریح کرد: استانداری بوشهر به ویژه حوزه عمرانی، خود را موظف به پاسخگویی به عامه مردم به ویژه اصحاب رسانه می‌داند و اعتقاد داریم که شما پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستید.
وی اضافه کرد: این نوید را به اهالی رسانه می‌دهم که توسط استاندار بوشهر، دستورالعمل اجرایی انتصاب مشاور رسانه‌ای به مدیران اجرایی استان تا فردا ابلاغ و مدیران اجرایی تا دو هفته وقت دارند که با تایید خانه مطبوعات، مشاور رسانه‌ای خود را معرفی کنند؛ همچنین پیوست فرهنگی پروژه‌ها نیز توسط جناب استاندار ابلاغ می‌شود و هر پروژه که تعریف می‌شود مبلغی از پیمان در ردیف خاص به عنوان اطلاع‌رسانی در کارهای فرهنگی که نیاز است با محوریت رسانه انجام می‌شود.
معاون عمرانی استاندار بوشهر در پاسخ به سوالی در ارتباط با زمان تکمیل پروژه نیز گفت: در ارتباط با اتمام این پروژه، استانداری از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌برد که در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.با پیگیری استاندار، در زمینه تامین اعتبارات پروژه، قول‌های خوبی گرفتیم که ان‌شاءلله مشکلات پروژه حل و سرعت پروژه بالاتر برود.
ستوده اضافه کرد: با توجه به فیزیک کار نمی‌توان زمان مشخصی برای پایان این پروژه اعلام کرد ولی تلاش می‌کنیم که زودتر از جدول زمان بندی که ۲۴ ماه است این پروژه را تمام کنیم.
وی با بیان اینکه همین روند و سرعت در کار را تا پایان پروژه ادامه خواهیم داد گفت: شاید در دوره ما سوت قطار در بوشهر شنیده نشود ولی قول می‌دهیم از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم چرا که مردم بوشهر لیاقت بالاترین‌ها را دارند و این خط ریلی که احداث شود در صنعت گردشگری جنوب کشور و استان بوشهر تأثیر بسیار زیادی دارد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر منطقه آزاد هم با همکاری مجلس و نمایندگان استان تصویب شود، مطمئناً ریل قطار در پویایی این منطقه تاثیرگذار است و بدون تردید خط ریل آهن در تمام مولفه‌ها در استان تاثیر مبنایی خواهد داشت.
ستوده یادآور شد: زمان بندی این پروژه ۲۴ ماه است که ۶ ماه از آن گذشته و ۱۸ ماه دیگر باقی مانده که ان‌شاءالله با تلاش دسته جمعی زودتر از جدول زمان‌بندی تکمیل می‌شود.
    

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29904

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.