• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

پیشرفت ۹۴ درصدی خط دوم راه‌آهن اصفهان – سیستان

  • کد خبر : 645
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

0 (0) مدیرکل راه آهن اصفهان از پیشرفت ۹۴ درصدی خط دوم راه‌آهن اصفهان – سیستان به طول ۴۰ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اصفهان سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: عملیات ساخت خط دوم قطعه اصفهان تا […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن اصفهان از پیشرفت ۹۴ درصدی خط دوم راه‌آهن اصفهان – سیستان به طول ۴۰ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اصفهان سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: عملیات ساخت خط دوم قطعه اصفهان تا سیستان بطول ۴۰ کیلومتر، با انجام مراحل پایانی عملیات روسازی، رو به اتمام است و با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی، به توفیق الهی در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه قطعه اصفهان تا سیستان شامل دو بلاک اصفهان – فیروزه و فیروزه – سیستان  است یادآور شد : این قطعه از محورهای پرتردد و با ترافیک بالا و از جمله گلوگاه های این اداره کل می باشد.

مدیرکل راه آهن اصفهان با بیان میزان پیشرفت فیزیکی سایر قطعات افزود : درحال حاضر عملیات ساخت قطعات سیستان – مشک با ۴۰ درصد و ساسان – ارژنگ با ۲۴ درصد در مرحله زیرسازی قرار دارد و قطعات مشک – شبنم با ۶۰ درصد، شبنم – ساسان با ۶۵ درصد، اصفهان – آبنیل با ۶۰ درصد و آبنیل – زرین شهر با ۶۰ درصد نیز در بخش روسازی درحال اجراء است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.