• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج

  • کد خبر : 25951
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج
معاون عمرانی استاندار قزوین از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین- کرج تاکنون و بهره برداری این پروژه در آینده نزدیک خبرداد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا، علی فرخ زاد در دیدار با مدیر کل فعلی و اسبق راه آهن شمال ۲ کشور، پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین_کرج را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نیاز است قبل از بهره برداری از این پروژه مسیل‌ها و زیرگذرها بازنگری شوند و اگر نیاز به اضافه کردن دهنه و یا تعریض زیرگذر وجود دارد در اسرع وقت انجام شود تا در بارندگی‌های شدید حادثه‌ای پیش نیاید.

وی در خصوص اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) در شهر قزوین گفت: استان قزوین یکی از سه استان پایلوت برای اجرای این طرح است و در این زمینه اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: با توجه به ویژگی‌های خاص منطقه قرارگیری راه آهن با اجرای این طرح توسعه محلات، تقویت اقتصاد خرد در طرح بازآفرینی و گسترش شبکه دسترسی در استان فراهم می‌شود.

فرخ زاد همچنین به ضرورت بازسازی ایستگاه آبیک اشاره کرد وافزود: بهسازی ایستگاه‌های استان از جمله ایستگاه های قزوین، تاکستان و… نیز در دستور کار قرار گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25951

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.