• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد

  • کد خبر : 5054
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد

0 (0) فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه از پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار عباد الله عبدالهی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک و راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، بیان کرد: طول […]

0
(0)
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد
پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه از پیشرفت 51 درصدی راه آهن دورود_خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار عباد الله عبدالهی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک و راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، بیان کرد: طول این آزادراه ۱۳۴ کیلومتر بوده که قطعه خرم‌آباد تا بروجرد ۷۰ کیلومتر است و نزدیک به ۸ کیلومتر تونل وجود دارد و حجم بسیار بالایی نیز خاک‌برداری و سنگ برداری  شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که از مؤسسات گرفته‌ایم پیشرفت پروژه ۷۰ درصد و کار روسازی را انجام ‌می‌دهیم و برای این اقدام از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال قطعه اول را به بهره‌برداری برسانیم تا فاصله مسیر ۳۰ کیلومتر کاهش یابد.

عبدالهی افزود: به علت غیر مهندسی بودن راه‌ها شاهد تلفات زیادی در هستیم این در حالی است که آزادراه‌ها ایمن هستند و در سایر موارد به عنوان سرمایه به شمار می‌روند.

وی گفت: متأسفانه در بحث برآورد قیمت پروژه در ابتدا اشتباهات زیادی صورت گرفته، اما با وجود مشکلات شدید پروژه رها نشده و تلاش شده بتوانیم خدمت بزرگ را به استان لرستان داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: این‌پروژه به عنوان یک کریدور بسیار عظیم برای کشور بوده و هزینه پیش‌بینی شده برای آن هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده اما این عدد کفایت نمی‌کند، اما دنبال به ثمر رسیدن پروژه هستیم.

وی اظهار داشت: راه‌آهن دورود به خرم‌آباد اگر قرار باشد ادامه نیابد ارزشی ندارد و آن چیزی که برای کشور مهم بوده جایگزین خط متروکه سابق است و این کار باید ادامه یافته و به جنوب برسد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا بیان کرد: طول این طرح حدود ۱۱۴ کیلومتر است که ۳۲ کیلومتر تونل داشته و حدود ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تأمین منابع مالی شاهد به نتیجه رسیدن آن باشیم.

عبدالهی در ادامه با اشاره به اینکه برای چهلمین سال انقلاب ۴۰ پروژه بزرگ در کشور به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری خواهند رسید می‌توانند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.