• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پیشنهاد راه اندازی شرکت ریلی خصوصی

  • کد خبر : 9217
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
پیشنهاد راه اندازی شرکت ریلی خصوصی

0 (0) خبرگزاری فارس| غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پیشنهاد کرد؛ یک شرکت حمل و نقل ریلی توسط بخش خصوصی راه اندازی شود. وی در نشست کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان رضوی در مشهد افزود: پیشنهاد من این است که اتاقهای بازرگانی استانهای مازندران، گلستان، خراسان رضوی […]

0
(0)

خبرگزاری فارس| غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پیشنهاد کرد؛ یک شرکت حمل و نقل ریلی توسط بخش خصوصی راه اندازی شود. وی در نشست کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان رضوی در مشهد افزود: پیشنهاد من این است که اتاقهای بازرگانی استانهای مازندران، گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی جلسه ای مشترک برگزار کنند تا یک هلدینگ حمل و نقل ریلی بخش خصوصی راه اندازی شود. وی اظهارداشت: هر چند راه اندازی این هلدینگ سخت است اما در بلندمدت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه هم به موضوع حمل و نقل ریلی شهری و غیر شهری توجه شده و حتی اختصاص فاینانس هم در نظر گرفته شده است که نقطه قوت برای توسعه حمل و نقل ریلی است.شافعی افزود: دولت باید هنگام کمبود واگن به سوی تامین آن از طریق در اختیار گرفتن واگن امدادی یا خصوصی برود و یا اینکه با راه اندازی هلدینگ حمل و نقل ریلی مشکل را بطور اساسی حل کند.وی ادامه داد: علاوه بر مشکل کمبود ریل و واگن، سرعت حمل و نقل ریلی هم مهم است که باید به آن توجه شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.