• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیوست فرهنگی سرلوحه امور فرهنگی در تمامی فعالیتهای راه آهن قم

  • کد خبر : 2600
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
پیوست فرهنگی سرلوحه امور فرهنگی در تمامی فعالیتهای راه آهن قم

0 (0) ‍مدیر کل راه آهن قم گفت:فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در ایستگاهها و داخل قطار های راه آهن قم اجرایی می شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن قم روز سه شنبه مورخ 10/26/ 96 محسن اعتماد در دیدار محمد حسین معرفت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر […]

0
(0)

‍مدیر کل راه آهن قم گفت:فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در ایستگاهها و داخل قطار های راه آهن قم اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن قم روز سه شنبه مورخ 10/26/ 96 محسن اعتماد در دیدار محمد حسین معرفت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه این اداره کل در تمامی فعالیت های خود پیوست فرهنگی دارد بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اسلامی اقداماتی نظیر تهیه بروشورهای فرهنگی،بنرهایی در مورد فرهنگ استفاده از قطار و همچنین درمقوله حجاب و نماز در سطح ایستگاهها و سالن ایستگاهها بنرها و تابلو هایی با این مضمون تهیه ونصب شده است.

وی همچنین ادامه داد: در بحث اشاعه فرهنگ استفاده از قطار نیز جلساتی با برخی از بخشداریها ،دهیاریها و ساربانان ، مدارس ومساجد حاشیه ریل تشکیل شد که بازخورد خوبی را در پی داشت.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ های ایرانی و اسلامی از طریق قطار های مسافری یک فرصت و ضرورت است که با چنین ظرفیتی می توانیم فرهنگ های صحیح و مبتنی بر ارزش های ملی و اسلامی را به جای فرهنگ های غلط گسترش دهیم.

مدیر کل راه آهن قم اظهار کرد:با پتانسیلی که ایستگاه راه آهن قم از آن برخوردار است و روزانه 5 هزار مسافر از این ایستگاه تردد می کنند زمینه خوبی است تا از این فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد:در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز راه آهن قم تاثیرات مثبتی می تواند بر مردم داشته باشد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار و طی مراسمی در مسجد راه آهن قم حکم تعدادی از کارکنان راه آهن قم بعنوان عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر به مدت یکسال ابلاغ شد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.