• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیگیری جدی راه اندازی تراموا در کرمان/ساخت زائرسرا برای بی بضاعتان توسط خانواده شهید سلیمانی

  • کد خبر : 28697
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
پیگیری جدی راه اندازی تراموا در کرمان/ساخت زائرسرا برای بی بضاعتان توسط خانواده شهید سلیمانی
شهردار کرمان گفت: تراموای شهر کرمان که به‌ طور جدی پیگیر اجرای آن هستیم، در ۳ محور میدان آزادی تا فرودگاه، میدان آزادی به میدان شهدا (مشتاق) و از میدان شهدا تا مزار شهدا ساخته خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، سید مهران عالم زاده در نشستی با نماینده وزارت میراث فرهنگی، نماینده ستاد اجرایی سردار قاسم سلیمانی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی به منظور ارائه خدمت به زائران مزار سردار سلیمانی و ساخت مجتمع خدماتی بهداشتی در گلزار شهدای کرمان با تشکر از وزارت میراث فرهنگی در ساخت مجتمع خدماتی بهداشتی در مجموعه مزار شهدای کرمان گفت: همه علاقه‌مندان به سردار شهید قاسم سلیمانی می‌خواهند سهمی در خدمت‌رسانی به زائران این شهید بزرگوار داشته باشند و شهرداری کرمان نیز هر اقدامی که نیاز باشد، انجام خواهد داد.

 

عالم‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا، تعداد زائران مزار شهید سلیمانی به میزان وضعیت عادی نیست و ما باید قبل از بازگشت به شرایط عادی، تمهیدات لازم را برای خدمت‌رسانی به انبوه زائرانی که قصد سفر به کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی را دارند، بیاندیشیم.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی مشاور، مجتمع‌های خدماتی بهداشتی مورد نظر، طی مدت کوتاهی ساخته شوند؛ چرا که قبل از نخستین سالگرد این شهید گرانقدر باید نشان دهیم چه کارهایی در این یک سال انجام شده و امیدواریم نهادها و ستادهای درگیر در این موضوع نیز تا قبل از سالگرد سردار سلیمانی، اقدامات خود را شروع کرده و تا حد امکان به بهره‌برداری برسانند.

 

شهردار کرمان با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی هم برای ساخت مجموعه‌ای در محدوده مزار شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده است افزود: خانواده شهید سلیمانی هم قصد ساخت یک زائرسرا برای افراد بی‌بضاعت را دارند که پیگیر انجام هماهنگی‌های لازم برای ساخت این بنا هستیم.

 

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی نیز در این نشست گفت: قرار است دو سرویس بهداشتی به مساحت ۱۶۰ متر و یک مجتمع رفاهی خدماتی ۲۵۰ متری شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه و فروشگاه در مسیر مزار شهدا ساخته شود.

 

خشایار نیکزادفر خاطرنشان کرد: ساخت هر یک از دو سرویس بهداشتی، یک میلیارد تومان و ساخت مجتمع رفاهی خدماتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد.

 

در این نشست مقرر شد هماهنگی‌های لازم در رابطه با اعطای انشعابات آب، برق و گاز مورد نیاز در ساخت مجتمع‌های خدماتی بهداشتی با مدیران هر یک از این سازمان‌ها انجام شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28697

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.