• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

چاره اى جز افزايش قيمت قطارهاى حومه اى نداريم

  • کد خبر : 1658
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
چاره اى جز افزايش قيمت قطارهاى حومه اى نداريم

0 (0) محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: چاره‌ای جز افزایش قیمت برای ارائه خدمات در قطارهای حومه‌ای وجود ندارد. به گزارش تین‌نیوز، محمد رجبی افزود: با وجود نظر برخی مسئولان جهت پرداخت مطالبات سه هزار میلیارد تومانی شرکت رجا برای ارائه خدمات تکلیفی بخش مسافری ریلی کشور، تاکنون این طلب سنگین پرداخت‌ […]

0
(0)

محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: چاره‌ای جز افزایش قیمت برای ارائه خدمات در قطارهای حومه‌ای وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد رجبی افزود: با وجود نظر برخی مسئولان جهت پرداخت مطالبات سه هزار میلیارد تومانی شرکت رجا برای ارائه خدمات تکلیفی بخش مسافری ریلی کشور، تاکنون این طلب سنگین پرداخت‌ نشده است.

محمد رجبی افزود: لازم است مسئولان امر در دولت و نمایندگان مجلس برای پرداخت این طلب به بزرگ‌ترین شرکت ریلی مسافری کشور تسریع و تعجیل کنند.

وی تأکید کرد: علیرغم اعلام قبلی مبنی بر حذف قطارهای محلی و حومه‌ای در صورت عدم پرداخت مطالبات رجا، این شرکت در اولین اقدام چاره‌ای جز افزایش قیمت برای ارائه این خدمات در قطارهای حومه‌ای ندارد.

مدیرعامل رجا خاطرنشان کرد: قطعاً با افزایش قیمت در قطارهای حومه‌ای و محلی همچنین قطارهای تکلیفی، مردم دچار مشکلاتی خواهند شد و شاید این اقدام، مردم را از استفاده قطار به‌عنوان وسیله امن سفر منصرف کرده و دوباره به جاده‌ها بکشاند.

او گفت: هم‌اکنون شرکت رجا به دلیل مشکلات متعدد مالی ناشی از عدم پرداخت این مطالبات، علاوه بر عدم امکان خرید و توسعه ناوگان، در تأمین قطعات، تعمیرات قطارها، پرداخت مطالبات به شرکت‌های پیمانکاری فنی و راهبری تحت‌فشار جدی است

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.