• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics)

  • کد خبر : 13915
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics)

0 (0) چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics) نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics) از ۱۳ الی ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد. نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics) با حضور بیش از چهل […]

0
(0)

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics)

نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics) از ۱۳ الی ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می گردد.


نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته (Iran Logistics) با حضور بیش از چهل کشور مختلف، مهم ترین نمایشگاه در صنایع مربوط به حوزه لجستیک است.
هدف نمایشگاه لجستیک تهران، عرضه به روزترین دانش ها و فناوری ها در صنعت لجستیک و حمل و نقل است.
چهارمین نمایشگاه لجستیک، زنجیره تامین و توزیع در شرایط و مقطع زمانی برگزار می گردد که کشور ایران از جایگاه اقتصادی و سیاسی ویژه ای برخوردار است.
با توجه به رویدادهای کشورهای منطقه و توافقات به عمل آمده، این نمایشگاه با گردهم آوری کلیه عوامل مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و توزیع، محلی برای نمایش توانمندی های داخلی و خارجی و زمینه ساز دستیابی به بازارهای جدید به شمار می رود. همچنین با ایجاد پیوندهای اقتصادی وانتقال فناوری های پیشرفته با کشورهای منطقه و دنیا، گامی جهت همسویی و نقش آفرینی استراتژی های کلان ایران، تقویت بنیه ارزی و تداوم رشد اقتصادی و حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات کالا و خدمات خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.