• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

کارکنان راه‌آهن کشور به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 3063
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کارکنان راه‌آهن کشور به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

0 (0) رئیس ستاد راهیان نور بسیج راه‌آهن گفت: بسیج با حمایت مدیرعامل تعداد یک هزار نفر از کارکنان راه‌آهن را در قالب شش کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می‌کند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ پاسدار داود عباس زاده مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثار گران و فرمانده مرکز بسیج […]

0
(0)

رئیس ستاد راهیان نور بسیج راه‌آهن گفت: بسیج با حمایت مدیرعامل تعداد یک هزار نفر از کارکنان راه‌آهن را در قالب شش کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ پاسدار داود عباس زاده مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثار گران و فرمانده مرکز بسیج و رئیس ستاد راهیان نور راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بسیج راه‌آهن، درباره اعزام کارکنان راه‌آهن و خانواده‌های آن‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیج راه‌آهن هرساله با آغاز ایام‌الله دهه فجر و در آستانه ایام فاطمیه، کاروان راهیان نور متشکل از خانواده معظم شهدا، کارکنان، بسیجیان و ایثارگران و پیشکسوتان بسیجی راه‌آهن کل کشور را به همراه خانواده‌هایشان با قطار به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می‌کند؛ که امسال نیز تعداد ۱۰۰۰ نفر از ادارات ستادی مرکز و ادارات کل راه‌آهن کشور در قالب ۶ کاروان به این مناطق اعزام می‌شوند.

عباس زاده افزود: با تشکیل ستاد مرکزی و سه ستاد فرعی در تهران، قم و خرمشهر و تهیه دستورالعمل‌های اجرایی و فرهنگی پیش‌بینی زیارت زائرین از مزار شهیدان گمنام و سرزمین‌های نور خوزستان را دارد؛ که کاروان‌ها به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
با اشاره به اینکه بازدید از مناطق عملیاتی و شهرهای اهواز، سوسنگرد، هویزه، دهلاویه، بستان، خرمشهر، اروند و شلمچه در برنامه زیارتی کاروان‌های راهیان نور بسیج راه‌آهن کشور گنجانده شده است، ادامه داد: این کاروان‌ها پس از استراحت در ایستگاه حسینیه راه‌آهن خرمشهر، بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس را شروع می‌کنند و با بیان خاطرات توسط راویان و همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی، زائران را با حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور سال۱۳۹۶ مرکز بسیج راه‌آهن از ۲۸ دی آغاز شده و تا ۱۷ اسفندماه ادامه دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3063

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.