• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر لار – مشهد

  • کد خبر : 9898
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۰۷
کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر لار – مشهد

0 (0) کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر لار – مشهد توقف قطار در ایستگاه ریلی لارستان، مسیر لار – مشهد را تا ۳۰۰ کیلومتر کاهش می‌دهد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز فارس، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: با بهره برداری از آبنمای ۳۰۰ متری درز و سایبان، اتصال لارستان به ایستگاه راه آهن و توقف […]

0
(0)

کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر لار – مشهد

توقف قطار در ایستگاه ریلی لارستان، مسیر لار – مشهد را تا ۳۰۰ کیلومتر کاهش می‌دهد.

کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر لار – مشهد با اتصال لارستان به خطوط ریلی کشوربه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز فارس، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: با بهره برداری از آبنمای ۳۰۰ متری درز و سایبان، اتصال لارستان به ایستگاه راه آهن و توقف قطار در آن، علاوه بر خارج کردن این منطقه از بن بست، کاهش ۱۰۰ کیلومتری لارستان – کرمان و ۳۰۰ کیلومتری لارستان-مشهد مقدس محقق می‌شود.
باقری فرد این اتصال ریلی را بهترین مسیر برای دسترسی استان کرمان به منطقه عسلویه و نیز اتصال غرب و شرق استان هرمزگان خواند.
به گفته مدیر کل راه وشهرسازی لارستان، با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تاکنون با توقف همه قطار‌ها در این ایستگاه موافقت شده است و در صورت استقبال مردم منطقه از این ایستگاه، در آینده‌ای نزدیک  قطار‌ها در این ایستگاه توقف کامل دارند و خدمات رسانی به مسافران  هم  افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه تجهیز ایستگاه راه آهن لارستان در دستور کار این اداره کل راه آهن هرمز گان قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد، با توقف همه قطار‌ها در این ایستگاه هرچه سریعتر سهمیه بلیط برای مسافران  از این ایستگاه در نظر گرفته شود.
باقری فرد افزود: به منظور بهبود وضعیت جاده و تردد هرچه بهتر مردم در این جاده، آسفالت بخش زیادی از این مسیر ترمیم و تابلو‌های اطلاعاتی و راهنمایی درنقاط حساس این مسیر نصب شد.
امکاناتی همچون سالن انتظار، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سیستم سرمایشی و پارکینگ از امکانات ایستگاه راه آهن درز وسایبان است و استقبال مردم منطقه از این ایستگاه می‌تواند زمینه ساز رونق و خدمات بیشتر به مردم در این ایستگاه شود.
اواسط مرداد امسال آبنمای درز و سایبان به عنوان یکی از طرح های راهسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بهره برداری رسید و لارستان به ایستگاه راه آهن درز و سایبان و استان کرمان متصل شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.