• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کاهش ۶۵ درصدی سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری در راه آهن خراسان

  • کد خبر : 8827
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کاهش ۶۵ درصدی سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری در راه آهن خراسان

0 (0) مدیرکل راه‌آهن خراسان خبر داد: کاهش ۶۵ درصدی سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری در چهارماهه نخست سال جاری با کاهش ۶۵ درصدی در اداره کل راه آهن خراسان همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و […]

0
(0)

مدیرکل راه‌آهن خراسان خبر داد:

کاهش ۶۵ درصدی سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری

مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری در چهارماهه نخست سال جاری با کاهش ۶۵ درصدی در اداره کل راه آهن خراسان همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان با بیان این مطلب گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده در تلفنگرام های سنگ پرانی و شکستن شیشه های قطارهای مسافری از سوی افراد در حاشیه خطوط ریلی در حوزه استحفاظی این اداره کل، در چهارماهه نخست سال جاری میزان سنگ پرانی، ۸ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۳ مورد بوده است کاهش ۶۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: تکمیل و محصور کردن حریم های ریلی، رفع نواقص دیوارگذاری های انجام شده در حریم، برگزاری آموزش های مرتبط با حریم با حضور کارشناسان ذیربط در مدارس حاشیه خطوط ریلی جهت فرهنگ سازی از جمله عواملی است که سبب کاهش سنگ پرانی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.