• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

کاهش 98 درصدی هزینه تعمیر LED سیگنال‌های علائم الکتریکی

  • کد خبر : 11221
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
کاهش 98 درصدی هزینه تعمیر LED سیگنال‌های علائم الکتریکی

0 (0) کارشناسان علائم و ارتباط راه آهن اصفهان محقق کردند کاهش 98 درصدی هزینه تعمیر LED سیگنال‌های علائم کاهش 98.5 درصدی هزینه های تعمیرات و نگهداری LED سیگنال‌های علائم با تلاش و همت کارشناسان علائم و ارتباط راه آهن اصفهان محقق شد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید رضا سادات حسینی […]

0
(0)

کارشناسان علائم و ارتباط راه آهن اصفهان محقق کردند

کاهش 98 درصدی هزینه تعمیر LED سیگنال‌های علائم

کاهش 98.5 درصدی هزینه های تعمیرات و نگهداری LED سیگنال‌های علائم با تلاش و همت کارشناسان علائم و ارتباط راه آهن اصفهان محقق شد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید رضا سادات حسینی مدیر کل راه آهن اصفهان با بیان این خبر گفت: برای خرید تعداد 100 عدد از این لامپ‌ها باید مبلغی بالغ بر 150 میلیون ریال پرداخت شود که با اقدامات انجام شده با مبلغی در حدود1 میلیون ریال به چرخه باز میگردند و مبلغی حدود 149 میلیون ریال صرفه جویی را در پی دارد.

وی ادامه داد: این اداره کل توانسته است تعداد 100 عدد لامپ سیگنال LED را با هزینه ای بالغ بر 1 میلیون ریال به چرخه بهره وری باز گرداند و صرفه جوی 98.5 درصدی را در این حوزه با همت و تخصص همکاران محقق سازد.

 

وی در این خصوص توضیح داد:LED  سیگنال‌های علائم، به علت روشن بودن دائمی، همواره  دچار سوختگی واستهلاک می‌شوند و این در حالی است که حدودا از 60 لامپ LED در یک نمای سیگنال حدود 20 تا 60 درصد دچار سوختگی می‌شوند که تا پیش از این باید تعویض می‌شدند.

وی افزود: در دیگر نواحی و قبل در راه آهن اصفهان این لامپ ها دور ریخته می شدند و یا به شرکت سازنده جهت تعمیرعودت داده می‌شد اما با تکیه بر دانش فنی کارشناسان حوزه علائم و ارتباط این اداره کل توانستیم با هزینه بسیار ناچیز لامپ های سیگنال به چرخه بازدهی بازگردانیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.