• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تير ماه سال 97

  • کد خبر : 8952
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تير ماه سال 97

0 (0) کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تير ماه سال 97 مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با اجرای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» شاهد کتابخوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تيرماه سال 1397 بودیم. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل […]

0
(0)
کتاب‌خوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تير ماه سال 97

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با اجرای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» شاهد کتابخوانی 27 هزار و 674 مسافر مترو در تيرماه سال 1397 بودیم.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به اجرای طرح دسترسی رایگان مسافران مترو به یکی از سامانه‌های مجازی کتاب توسط گوشی هوشمند و یا تبلت با عنوان «کتابخانه ای به وسعت یک شهر» افزود: آمار كتابخواني مترو در تير ماه سال جاری نشان داد که بیش 27 هزار و 674 مسافر از این طرح استفاده کرده‌اند.

وي افزود: متروی تهران با ارائه کتاب های مناسب و جذاب به مسافران فرصت مناسبی برای افزایش سرانه مطالعه ایجاد کرده و باعث ترغيب مردم به کتابخواني شده است.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه با اشاره به اینکه در حال حاضر 75 دستگاه برای اتصال رایگان شهروندان و مسافران محترم به این سامانه در 22 ایستگاه شامل، تجریش، قلهک، شاهد-باقرشهر، بهارستان، دانشگاه شریف، تهران (صادقیه)، تئاتر شهر، مصلی امام خمینی(ره)، میدان انقلاب اسلامی، میدان ولی‌عصر(عج)، میدان شهدا، شهرک اکباتان، بیمه، فرهنگسرا، آزادگان، امام خمینی(ره)، شادمان و میدان آزادی وجود دارد، گفت: مسافران مترو در ایستگاه‌ ميدان وليعصر(عج) به سمت ايستگاه شهيد كلاهدوز با 807 اسكن بيشترين و در ايستگاه تئاتر شهر به سمت شهيد كلاهدوز شمالي كمترين استفاده از  فیدباکس هاي نصب شده را داشتند.

محمديان با بيان اينكه شهروندان و مسافران محترم می‌توانند به مدت یک ساعت از کتاب های این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنند خاطرنشان كرد: مسافران پس از خارج شدن از مترو، نگران کتابی که در حال مطالعه آن بوده‌اند، نباشند چرا که می‌توانند در سفر بعدی ادامه کتاب را مطالعه کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: بر اساس آمار پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها نیز به ترتیب؛ ملت عشق، زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید، تانگ‌فو: روش برخورد با افراد دشوار، بوده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.