• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کتاب بخوانید رایگان سفر کنید

  • کد خبر : 11516
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کتاب بخوانید رایگان سفر کنید

0 (0) کتاب بخوانید رایگان سفر کنید شركت حمل و نقل ريلي رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (24 آبان) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنايي بيشتر هم‌وطنان با حمل و نقل ريلي و مسافرت با قطار، اقدام به برگزاری مسابقه كتاب‌خواني مي‌كند. روابط عمومی و امور بین الملل شركت رجا با […]

0
(0)

کتاب بخوانید رایگان سفر کنید

شركت حمل و نقل ريلي رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (24 آبان) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنايي بيشتر هم‌وطنان با حمل و نقل ريلي و مسافرت با قطار، اقدام به برگزاری مسابقه كتاب‌خواني مي‌كند.
روابط عمومی و امور بین الملل شركت رجا با اعلام اين خبر افزود: هم‌وطنان عزيز مي‌توانند با شركت در مسابقه ياد شده طی دوره زماني 19 آبانماه الي 2 آذر ماه از جايزه سفر رايگان با قطار‌هاي رجا برخودار شوند.
در اين طرح محتوايی در زمينه‌ی حمل و نقل ريلي، شركت حمل و نقل ريلي رجا و امكانات و خدمات قطارهاي اين شركت به صورت الكترونيك در وب سايت شركت قرار داده شده و عموم مردم، با مطالعه محتواي مزبور قادر به شركت در مسابقه طراحی شده (پاسخ‌گويی به سؤالات چهار گزينه‌ای) خواهند بود.
شركت كنندگان در مسابقه كتاب‌خواني رجا با دادن پاسخ صحيح به سؤالات، در قرعه‌كشی شركت داده شده و به 10 نفر از برندگان، یک کوپه 4 تخته بليت رفت و برگشت رایگان از قطارهای رجا (مسير و قطار به انتخاب فرد برنده) جایزه داده مي‌شود. اين بليت تا پايان برنامه زمستان (24 اسفندماه) برای برندگان قابل استفاده خواهد بود.
هم‌وطنان گرامي برای كسب اطلاعات بيشتر و شركت در مسابقه كتاب‌خواني شركت رجا مي‌توانند از تاريخ 19 آبانماه به سايت شركت حمل و نقل ريلی رجا به نشانی http://www.raja.ir/readingcontest مراجعه كنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.