• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کسب دو ستاره تعالی آموزش سرمایه انسانی توسط راه‌آهن

  • کد خبر : 13946
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کسب دو ستاره تعالی آموزش سرمایه انسانی توسط راه‌آهن

0 (0) مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن خبر داد: کسب دو ستاره تعالی آموزش سرمایه انسانی توسط راه‌آهنمرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره ارزیابی تعالی آموزش و توسعه شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، زهرا قیومی مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری […]

0
(0)

مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن خبر داد:

کسب دو ستاره تعالی آموزش سرمایه انسانی توسط راه‌آهن
مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره ارزیابی تعالی آموزش و توسعه شد.


به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، زهرا قیومی مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن جایزه تقدیرنامه دو ستاره تعالی آموزش و توسعه سرمایه انسانی کشور را دریافت کرد.
او توضیح داد: این ارزیابی توسط ارزیابان انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و با در نظر گرفتن مولفه‌های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا، اثربخشی و همراستایی با استراتژی سازمانی و بهره وری، طی یک هفته در مرکز توسعه آموزش و فناوری به صورت میدانی و واقعی انجام شد.
وی با بیان اینکه منابع انسانی، اصلی ترین سرمایه بنگاه های اقتصادی است افزود: در اختیار داشتن منابع انسانی کیفی دارای توانمندی و مهارت های متناسب با نیازمندیهای سازمانهای امروزی تنها مزیت رقابتی آنها محسوب می شود. بر این اساس توانمند سازی منابع انسانی به یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمان ها تبدیل شده و توسعه آنها نیز جایگاه ویژه ای را در سازمانها به خود اختصاص داده است.
گفتنی است جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، جایزه ای است که به برترین تلاشها، اقدامات و دستاوردهای سازمانهای ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می شود. تجربه موفق کاربست مدل های تعالی در سازمان های ایرانی و لزوم همپایی و هم راستایی حوزه آموزش و فعالان این عرصه با مفاهیم سرآمدی و تعالی، نقطه آغازی بر طراحی، توسعه و استقرار این جایزه در سطح سازمانهای ایرانی است. 
کلیه سازمان های متعهد به مفاهیم تعالی و علاقمند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی می توانند داوطلب شرکت در این جایزه باشند.
گفتنی است در ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که ۷ و ۸ بهمن ماه برگزار شد، شرکت ها و موسسات آموزشی فعال در بخش خصوصی و دولتی، تامین کنندگان و واردکنندگان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تولید کنندگان محتواهای آموزشی حضور داشتند.
همچنین ناشرین، شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای آموزشی، ارایه کنندگان خدمات آموزش الکترونیکی و غیر حضوری، دانشگاه ها، مراکز و موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های مرتبط و موسسات آموزش عالی آزاد از دیگر حاضران این رویداد در مرکز همایش های بین المللی رازی بودند. 
توسعه شبکه تعامل سازمان های ایرانی در عرصه آموزش و امکان تبادل و اشاعه تجارب موفق، ترویج فرهنگ خودارزیابی در میان فعالان عرصه آموزش و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود این حوزه، شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمان های برتر در حوزه آموزش و توسعه از اهداف جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه به شمار می رود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.