• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کسب رتبه برتر در آموزش توسط راه آهن شمال شرق 1

  • کد خبر : 8643
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کسب رتبه برتر در آموزش توسط راه آهن شمال شرق  1

0 (0) فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق(1) گفت: رتبه دوم برگزاری دوره های آموزشی مناطق راه آهن بر مبنای نفر ساعت به این اداره کل اختصاص یافت. وی افزود: در راستای ارتقای سطح دانش فنی و علمی کارکنان، سالانه بیش از 30 دوره آموزشی در بخشهای مختلف این اداره کل برگزار می شود […]

0
(0)

فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق(1) گفت: رتبه دوم برگزاری دوره های آموزشی مناطق راه آهن بر مبنای نفر ساعت به این اداره کل اختصاص یافت.
وی افزود: در راستای ارتقای سطح دانش فنی و علمی کارکنان، سالانه بیش از 30 دوره آموزشی در بخشهای مختلف این اداره کل برگزار می شود و براساس اطلاعات استخراج شده از سیستم مدیریت آموزش (جام) در خصوص برگزاری دوره های آموزشی راه آهن طی سال گذشته، این اداره کل با برگزاری 52 هزار و 835 نفر ساعت، موفق به کسب مقام دوم آموزش بر مبنای نفر ساعت شده است.

زادخور ادامه داد: در چهارماهه اول سال جاری28 هزار و 400 نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که شامل دوره های بازآموزی پست بازدید وآلات ناقله،آموزش بدو خدمت و اجباری ارتقای لکوموتیورانان و متصدی ترافیک، توجیهی راهبران جرثقیل، دوره های عمومی، بازآموزی مشاغل عملیاتی سیر و حرکت، مقدماتی و تکمیلی مامورین علائم الکتریکی است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.