• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کشته و زخمی شدن دهها نفر در برخورد دو قطار در پاکستان

  • کد خبر : 18520
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کشته و زخمی شدن دهها نفر در برخورد دو قطار در پاکستان

0 (0) کشته و زخمی شدن دهها نفر در برخورد دو قطار در پاکستان در این حادثه ۴ واگن قطار مسافربری “اکبر اکسپرس” از ریل خارج شده و ۷ واگن دیگر نیز به شدت آسیب دید و منابع خبری از کشته شدن یازده نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر خبردادند. به گزارش سرویس […]

0
(0)

کشته و زخمی شدن دهها نفر در برخورد دو قطار در پاکستان

در این حادثه ۴ واگن قطار مسافربری “اکبر اکسپرس” از ریل خارج شده و ۷ واگن دیگر نیز به شدت آسیب دید و منابع خبری از کشته شدن یازده نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر خبردادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، تصادف قطار مسافربری “اکبر اکسپرس” و قطار باری در ایستگاه شهر “رحیم یار خان” ایالت پنجاب پاکستان بیش از هفتاد نفر کشته یا زخمی شده‌اند. 
در این حادثه ۴ واگن قطار مسافربری “اکبر اکسپرس” از ریل خارج شده و ۷ واگن دیگر نیز به شدت آسیب دید و منابع خبری از کشته شدن یازده نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر خبردادند، که وضع برخی از مصدومان وخیم است و امکان افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

“عمر سلامت” رئیس پلیس “رحیم یار خان” اعلام کرد: ۶۷ نفر از مصدومین این حادثه از سوی نیروهای امدادی به نزدیکترین بیمارستان انتقال داده شده اند.
“عمران خان” نخست وزیر پاکستان و “عارف علوی” رئیس جمهور این کشور در پیام هایی ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ و ناگوار، به خانواده های کشته شدگان این حادثه و مردم پاکستان تسلیت گفتند.
“شیخ رشید احمد” وزیر راه آهن پاکستان نیز ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار گفت: قطار “اکبر اکسپرس” به دلیل سهل انگاری عوامل قطار دچار حادثه شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.