• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کلنگ‌زنی فاز اول خط آهن مشهد به زاهدان تا یک ماه آینده

  • کد خبر : 1023
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

0 (0) کلنگ‌زنی فاز اول خط آهن مشهد به زاهدان تا یک ماه آینده خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی فاز اول خط آهن مشهد به زاهدان تا یک ماه آینده عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه خط آهن مشهد به زاهدان شش هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، از کلنگ‌زنی فاز اول این خط، تا […]

0
(0)

کلنگ‌زنی فاز اول خط آهن مشهد به زاهدان تا یک ماه آینده
خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی فاز اول خط آهن مشهد به زاهدان تا یک ماه آینده
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه خط آهن مشهد به زاهدان شش هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، از کلنگ‌زنی فاز اول این خط، تا یک ماه آینده خبر داد.

حمید بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از کلنگ‌زنی فاز اول راه‌آهن مشهد زاهدان تا یک ماه آینده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه قطعه اول این خط راه‌آهن گناباد را به بجستان را متصل می‌کند اظهار داشت: برای اتمام این خط آهن که طول آن 800 کیلومتر است با شرکت‌های داخلی و خارجی جهت فاینانس مذاکره خواهد شد.

بنایی برآورد هزینه احداث کامل خط آهن مشهد به زاهدان را 6 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش‌ها جهت جبران خسارت وارده به انارکاران و زعفران‌کاران استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در طول 2.5 سال خشکسالی و پس از آن یخبندان بیش از 100 میلیارد تومان به این دسته از تولیدکنندگان کشور خسارت وارد شده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.