• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

گردشگر روس: سفر به ایران بسیار لذتبخش است

  • کد خبر : 3815
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
گردشگر روس: سفر به ایران بسیار لذتبخش است

0 (0) تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن […]

0
(0)

تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
«جمیله محمدجانوا» دندانپزشک اهل روسیه که به همراه همسر تاجیک خود در این قطار گردشگری حضور داشت، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: تصور نمی کردم که ایران اینقدر مناظر زیبا و بکر داشته باشد، مازندران واقعا بسیار زیبا است.
وی گفت: برای من بسیار مایه افتخار است که مردم خوب، مهربان، مهمان نواز و شاد و پرنشاط مازندران را از نزدیک دیدم و با آنها آشنا شدم.
«جمیله محمدجانوا» افزود: از دیدن پل زیبا و تاریخی ورسک که چندین دهه از عمر آن می گذرد، اما همچنان قطارهای سنگین از روی آن عبور می کند و در خدمت مردم است، بسیار متعجب شدم.
این گردشگر روس گفت: در بازگشت به کشورم برای مردم روسیه و بویژه برای خانواده، دوستان و آشنایان از ویژگی های برجسته ایران و ایرانیان تعریف خواهم کرد و به آنها می گویم که ایران یکی از کشورهای بسیار قدیمی و صاحب فرهنگ بسیار غنی دنیا است و مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند و با مهمانان و گردشگران خارجی بسیار محترمانه رفتار می کنند.
وی افزود: برداشتم از مردم و جامعه ایران این است که ایرانیان مردمی بسیار صلح دوست و مهمان نواز و خواهان همزیستی مسالمت آمیز و احترام متقابل با همه مردم دنیا هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.