• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

گزارش تصویری سفر وزیر راه و شهرسازی با قطار حومه ای تهران – پرند و بازدید از پروژه های شهر جدید پرند

  • کد خبر : 9542
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
گزارش تصویری سفر وزیر راه و شهرسازی با قطار حومه ای تهران – پرند و بازدید از پروژه های شهر جدید پرند

0 (0) سفر وزیر راه و شهرسازی با قطار حومه ای تهران – پرند و بازدید از پروژه های شهرجدید پرند/ گزارش تصویری  وزیر راه وشهرسازی به همراه مدیرعامل راه‌آهن، روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه جاری، از قطار حومه‌ای تهران- اسلامشهر- رباط‌کریم- پرند و همچنین ایستگاه ریل باس شهرجدید پرند بازدید کرد. عباس آخوندی وزیر […]

0
(0)
سفر وزیر راه و شهرسازی با قطار حومه ای تهران – پرند و بازدید از پروژه های شهرجدید پرند/ گزارش تصویری
 وزیر راه وشهرسازی به همراه مدیرعامل راه‌آهن، روز پنج شنبه ۲۲ شهریورماه جاری، از قطار حومه‌ای تهران- اسلامشهر- رباط‌کریم- پرند و همچنین ایستگاه ریل باس شهرجدید پرند بازدید کرد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند گفت: امروز شاهد اتفاقات خوبی خصوصاً در حوزه قطار حومه‌ای در این شهر جدید بودیم چرا که در گذشته مسیر قطار حومه‌ای حرم تا تهران دارای ۴ زوج قطار بود که این رقم امروز به ۱۴ زوج ارتقا پیدا کرده است.
وی ادامه داد: من در مسیر حرکت از تهران به مقصد پرند با مسافران قطار صحبت کردم و بسیاری از آنها از نظم، ایمنی، تمیزی و قیمت ارزان آن راضی بودند.
آخوندی افزود: تا پیش از این محور ریلی تهران تا تپه سفید سه خطه بود که هم اکنون در حال تبدیل آن به چهار خط هستیم. همچنین از تپه سفید تا اسلامشهر دو خطه بوده و از اسلامشهر تا پرند دارای یک خط ریلی بودیم که هم اکنون در حال اضافه کردن یک خط ریلی دیگر به این دو مسیر نیز هستیم.
وی تسریع در حرکت این قطارها و گسترش ظرفیت ریلی پرند- تهران را از دلایل اصلی پروژه‌های مذکور اعلام کرد و گفت: مسیر قطار حومه‌ای از تهران به پرند امروز ۶۵ دقیقه طول کشید که با اجرایی شدن خطوط یاد شده می‌توانیم این زمان را به طور قابل توجهی کاهش دهیم چراکه مسیر تهران تا پرند تنها ۴۷ کیلومتر بوده و با افزایش خطوط می‌توانیم سرعت حرکت در این محور را بیش از پیش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در حال تبدیل نظام طراحی شهری پرند به نظام ریل پایه هستیم، بیان کرد: محور ریل شهری پرند با هشت کیلومتر طول باید به ریل سبک مجهز شده و ایستگاه آن به محل تبادل مترو، راه‌آهن و سایر شقوق حمل و نقل عمومی شود که تلاش داریم این پروژه را هر چه سریعتر اجرایی کنیم.
  

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.