• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

یکی از اهداف شهرداری خدمات رسانی بیشتر به مردم منطقه ۱۷ است/آغاز عملیات اجرایی طراحی فضای فوقانی در آینده‌ای نزدیک تونل راه آهن تهران–تبریز

  • کد خبر : 22335
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
یکی از اهداف شهرداری خدمات رسانی بیشتر به مردم منطقه ۱۷ است/آغاز عملیات اجرایی طراحی فضای فوقانی در آینده‌ای نزدیک تونل راه آهن تهران–تبریز
شهردار تهران گفت: منطقه ۱۷ یکی از مناطق محروم تهران است و خدمات شهری تناسبی با جمعیت متراکم در آن ندارد. به همین دلیل یکی از اهداف ما ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این منطقه است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز‌ به نقل از خبرگزاری میزان، پیروز حناچی صبح امروز در آیین بهره برداری از ۱۷ پروژه مشارکتی، عمرانی و ترافیکی شهرداری منطقه ۱۷ گفت: این منطقه یکی از مناطق محروم تهران است و خدمات شهری تناسبی با جمعیت متراکم در آن ندارد. به همین دلیل یکی از اهداف ما ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این منطقه است.

وی به عبور راه آهن تهران-تبریز از منطقه ۱۷ اشاره و عنوان کرد: راه آهن در توسعه این منطقه نقش بسزایی داشته است به طوری که جمعیت زیادی از مردمی که در ابتدا در این منطقه سکونت گزیدند کارکنان راه آهن بودند. براین اساس، امیدوارم محور راه آهن در این منطقه بتواند زمینه توسعه بیشتر را فراهم کند.

به گفته شهردار تهران؛ «مسابقه بازآفرینی محور شهری؛ طراحی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران – تبریز» انجام شده و به زودی فعالیت‌های اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حناچی به تعداد قابل توجه شهیدان در این منطقه اشاره کرد و گفت: تعداد زیاد شهیدان دفاع مقدس در این منطقه نشان از روحیه انقلابی و مذهبی مردم منطقه ۱۷ دارد و امیدوارم با تلاش همکاران، فضای بهتری برای مردم عزیز این منطقه فراهم شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.