• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

یک رام قطار برای جابجایی راهیان نور به خوزستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 13975
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
یک رام قطار برای جابجایی راهیان نور به خوزستان اختصاص یافت

0 (0) مدیرکل اداره راه آهن جنوب: یک رام قطار برای جابجایی راهیان نور به خوزستان اختصاص یافت اهواز- مدیرکل اداره راه آهن جنوب گفت: یک رام قطار سراسری برای جابجایی راهیان نور به استان خوزستان اختصاص یافته است. عبدالکریم درویش زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطابق روال […]

0
(0)

مدیرکل اداره راه آهن جنوب:

یک رام قطار برای جابجایی راهیان نور به خوزستان اختصاص یافت

اهواز- مدیرکل اداره راه آهن جنوب گفت: یک رام قطار سراسری برای جابجایی راهیان نور به استان خوزستان اختصاص یافته است.

عبدالکریم درویش زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطابق روال هر ساله در ایام پاییز و زمستان بخشی از جابجایی راهیان نور را از سراسر کشور به مناطق جنگی خوزستان با تردد قطار انجام می شود و به همین منظور یک رام قطار ریل ترابری ‘سبا’ به این امر اختصاص داده شد.
وی افزود: سفرهای راهیان نور از یکم بهمن آغاز شده و شرکت‌ های حمل و نقلی در محور جنوب برای جابجایی زائران راهیان نور از این تاریخ تا 25 اسفند ‌ماه برای ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.
مدیرکل اداره راه آهن جنوب با اشاره به اینکه این سفرها در قالب سفرهای گروهی دانش ‌آموزی، دانشجویی و سایر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می شود، ادامه داد: تمامی زیرساخت های راه آهن در خرمشهر و شلمچه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به کاروان های زیارتی آماده شده است.
درویش زاده همچنین سفر با قطار را امن‌ ترین و بهترین شکل سفر عنوان کرد و گفت: کشور و بخصوص استان خوزستان به لحاظ جغرافیایی و وجود خطوط وسیع راه آهن، امکانات بالقوه فراوانی برای سفر با قطار دارد. 
راه آهن جنوب دارای سه محور اهواز – اندیمشک ( تا ایستگاه هفت تپه )، اهواز – بندر امام خمینی (ره) – ماهشهر و اهواز – خرمشهر – شلمچه است که در مجموع دارای 18 ایستگاه است که طول خطوط اصلی و فرعی به ترتیب 393 و 180 کیلومتر است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.