• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

یک میلیون و ۴۶۸ تن بار توسط راه آهن استان کرمان منتقل شد

  • کد خبر : 29234
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
یک میلیون و ۴۶۸ تن بار توسط راه آهن استان کرمان منتقل شد
مدیرکل راه آهن استان کرمان گفت: سال گذشته یک میلیون و ۴۶۸تن بار در استان از طریق راه آهن منتقل شده و در تناژ بارگیری رتبه هشتم کشوری را داریم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  تسنیم ، مجید ارجونی صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: ایمنی، حمل بار و حمل مسافر سه هدفی است که در راه آهن دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در راه آهن کرمان در چهار دوره ابتدا و انتهای آن به هم متصل شده است گفت:  راه آهن سیرجان به کرمان به زودی به نتیجه می‌رسد.

مدیرکل راه آهن استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان ۷۷۲ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی راه آهن بوده و خط اصلی راه آهن استان کرمان ۵۸۰ کیلومتر است افزود: در استان کرمان ۲۹ ایستگاه راه آهن داریم که ۳ ایستگاه تشکیلاتی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۴۶۸ تن بار در استان کرمان از طریق راه آهن منتقل شده است و در تناژ بارگیری رتبه هشتم کشوری داشته‌ایم گفت: جابه‌جایی کنستانتره و گندله بیشترین باری است که از استان به سمت بندرعباس و اصفهان منتقل می‌شود.

ارجونی با شااره به اینکه تمامی قطارهای مسافربری بعدازظهر از کرمان حرکت می‌کنند تا مسافران بتوانند فردا صبح کاری اداری خود را در استان‌های مقصد پیگیری کنند عنوان کرد:  در سال ۹۸ تعداد ۳۳ پروژه راه آهن در استان کرمان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه خط اتصال قطار باری راه آهن کرمان – سیرجان با سرمایه‌گذاری حدود هزار میلیارد تومان را پیگیری می‌کنیم گفت: ورود سرمایه‌گذاری بومی برای خرید ۶۰۰ واگن باری و ۱۰ لکوموتیو انجام شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29234

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.