• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۲۰۲۰ اصله نهال در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد

  • کد خبر : 14895
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
۲۰۲۰ اصله نهال در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد

0 (0) صبح امروز؛ ۲۰۲۰ اصله نهال در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد ۲۰۲۰ اصله نهال به اسم مفاخر استان گیلان با حضور سازمان و تشکل های مردمی و جمعی از مسئولان در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد. سیمین تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاشت ۲۰۲۰ اصله نهال در […]

0
(0)

صبح امروز؛
۲۰۲۰ اصله نهال در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد

۲۰۲۰ اصله نهال به اسم مفاخر استان گیلان با حضور سازمان و تشکل های مردمی و جمعی از مسئولان در ایستگاه راه آهن رشت غرس شد.

سیمین تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاشت ۲۰۲۰ اصله نهال در ایستگاه راه آهن رشت، افزود: این اقدام با حضور تشکل‌های محیط زیستی، دانش آموزی و مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این نهال‌ها به نام یکی از مفاخر استان گیلان کاشته شده است، گفت: از انجمن دانش آموختگان مدرسه شهید بهشتی رشت خواسته شده تا اسامی تعدادی از مفاخر را به ما اعلام کنند تا این اسامی بر روی سنگ نوشته و در کنار این نهال‌ها قرار داده شود.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این کار در راستای برنامه «گیلان ۲۰۲۰» انجام شده است، بیان کرد: قرار است با برنامه ریزی تا سال ۲۰۲۰ استان گیلان را به یکی از مقاصد گردشگری خارجی در کشور تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تشکیل چهار ستاد در این زمینه، ادامه داد: کمیته‌های پژوهش و آموزش نیز توسط انجمن «گیلان ۲۰۲۰» تشکیل شده است و زیر نظر پژوهشکده گیلان شناسی فعالیت می‌کند.

تنهایی در ادامه اظهار کرد: این انجمن به پیشنهاد «مرتضی طالع ماسوله» از دانش‌آموختگان دکترای مدیریت توسعه با گرایش روابط بین الملل از دانشگاه ژنو سوئیس و از بنیانگذاران سازمان ایرانگردی و جهانگردی و با حمایت محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه برای توسعه و رونق گردشگری در استان گیلان تشکیل شده است.

وی تصریح‌کرد: در این برنامه قرار است تعدادی از هنرمندان صنایع دستی، رانندگان تاکسی، اصناف، مغازه داران و هتلداران، کارکنان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای چگونگی برخورد و جذب گردشگری خارجی تحت آموزش قرار گیرند.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره مهارت‌آموزی گردشگری در انزلی، افزود: این جشنواره اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان با همکاری چند دستگاه به مدت سه روز برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.