• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۲ سال صرف وقت برای ۱ دقیقه زودتر به مقصد رسیدن!

  • کد خبر : 7254
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۱
۲ سال صرف وقت برای ۱ دقیقه زودتر به مقصد رسیدن!

0 (0) ۲ سال صرف وقت برای ۱ دقیقه زودتر به مقصد رسیدن! ژاپن به بهره مندی از خطوط راه آهن بسیار دقیق و سریع مشهور است و حال قرار است شگفتی جدیدی در این کشور در این زمینه خلق شود. به گزارش خبرگزاری دانا به نقل از انگجت، شرکت راه آهن شرق ژاپن قصد […]

0
(0)

۲ سال صرف وقت برای ۱ دقیقه زودتر به مقصد رسیدن!

ژاپن به بهره مندی از خطوط راه آهن بسیار دقیق و سریع مشهور است و حال قرار است شگفتی جدیدی در این کشور در این زمینه خلق شود.

به گزارش خبرگزاری دانا به نقل از انگجت، شرکت راه آهن شرق ژاپن قصد دارد اجرای طرحی دو ساله را آغاز کند که بعد از پایان آن مسافران مسیر یونو به اومیا یک دقیقه زودتر به مقصد خواهند رسید.

به نظر می رسد سرمایه گذاری فراوان برای راه اندازی خط آهن جدیدی که مسیر رفت و آمد مسافران یک مسیر خاص را تنها یک دقیقه کوتاه تر می کند، چندان منطقی نباشد. اما مقامات ژاپنی می گویند احداث خط آهن جدید موجب می شود قطارها از این پس بتوانند با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

این رقم در گذشته برابر با ۱۱۰ کیلومتر در ساعت بود و با تغییرات جدید یک دقیقه ای تعداد مسافرانی که ترجیح می دهند از قطار برای طی مسافت یادشده استفاده کنند، افزایش قابل توجهی می یابد و در نتیجه سود قابل توجهی نصیب شرکت راه آهن شرق ژاپن می گردد.

در حال حاضر این مسافت در مدت ۳۰ دقیقه طی می شود که با تغییرات ایجاد شده این رقم به ۲۹ دقیقه کاهش می یابد. قرار است با نصب عایق های صوتی در دو طرف مسیر خط آهن جدید از ایجاد آلودگی صوتی برای شهروندان نیز جلوگیری شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.