• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل سرمایه‌گذاری می‌شود

  • کد خبر : 28400
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل سرمایه‌گذاری می‌شود
رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اجرای پروژه‌های عمران شهری با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر اردبیل توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست مشترک استاندار و شهردار اردبیل با سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا افزود: راه‌اندازی تراموا (قطار داخل شهری سبک) در اردبیل از مهم‌ترین پروژه‌های عمران شهری خواهد بود.

وی اظهارداشت: در این نشست مقرر شد پروژه‌هایی که نقش اساسی در توسعه زیرساخت‌ها در استان دارند توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تامین اعتبار شود.

وی افزود: احداث چهار پل غیرهمسطح که در تسریع و روان‌سازی ترافیک شهری اردبیل نقش حیاتی خواهد داشت، نیز از دیگر پروژه‌هایی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تامین اعتبار خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: برای اجرای این بیمارستان  نیز تدابیر لازم انجام شده و هزینه آن توسط این قرارگاه تامین خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از سفر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای کلنگ‌زنی پروژه‌های اشاره شده به اردبیل خبر داد و بیان کرد: در کنار پروژه‌های یاد شده که برای رشد و ارتقای عمران شهری در محلات ۱۳ گانه اردبیل نیز حیاتی است تدابیر خاصی مختص این مناطق اندیشیده شده و اقدامات لازم انجام و به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.