• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۶ پروژه راه‌آهن شمال شرق 1 به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 3152
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
۶ پروژه راه‌آهن شمال شرق 1 به بهره‌برداری رسید

0 (0)   مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱): ۶ پروژه راه‌آهن شمال شرق(۱) به بهره‌برداری رسید شاهرود – مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) بابیان اینکه در هشتمین روز دهه فجر شش پروژه این اداره کل به بهره‌برداری رسید، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۸۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار […]

0
(0)

 

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱):
۶ پروژه راه‌آهن شمال شرق(۱) به بهره‌برداری رسید

شاهرود – مدیر کل راه‌آهن شمال شرق(۱) بابیان اینکه در هشتمین روز دهه فجر شش پروژه این اداره کل به بهره‌برداری رسید، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۸۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه شش طرح از هشت طرح قابل‌افتتاح درراه آهن شمال شرق(۱) صبح پنج‌شنبه با حضور دبیر گروه اقتصادی مجلس دهم و نماینده مردم شاهرود و میامی به بهره‌برداری رسید، تأکید کرد: دو طرح دیگر شامل محوطه‌سازی و آسفالت ایستگاه دامغان بااعتبار ۲۰۰میلیون تومان و با متراژ پنج هزار مترمربع و سه هزار متر محوطه‌سازی ایستگاه سمنان بااعتبار ۲۰۰میلیون تومان متعاقباً با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح شش طرح دیگر به‌طور هم‌زمان در شاهرود نیز خبر داد و افزود: مهم‌ترین طرح افتتاح‌شده در این روز سیستم یکپارچه علائم الکتریکی است که در ۱۲ ایستگاه سراسر خط پوشش راه‌آهن شمال شرق(۱) از گرمسار تا جوین بااعتبار شش میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید در این طرح همچنین تعویض اینتر لاکینگ محور الکاتل با مهاران را شامل می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱) همچنین گفت: تأمین، حمل و نصب دیوار پیش‌ساخته بتونی ایستگاه شاهرود به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و بااعتبار ۴۰۰میلیون تومان، تعمیرات اساسی ساختمان اداری راه‌آهن شمال شرق(۱) در شاهرود به میزان ۱۰۰ مترمربع و بااعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی هستند که در روز پنج‌شنبه افتتاح شدند.

زادخور تأکید کرد: در هشتمین روز از دهه فجر همچنین طرح بازسازی ساختمان اداری ناحیه قدیم در شاهرود به متراژ ۲۰۰ مترمربع و بااعتبار ۲۰۰میلیون تومان و همچنین تعمیرات ساختمان‌های حوزه مسافربری ایستگاه شاهرود به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر و بااعتبار یک میلیارد تومان و همچنین طرح نصب چهار اسلب تراک به متراژ ۸۰۰ متر و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با حضور حسینی شاهرودی افتتاح شدند.

وی تاکید کرد: در مجموع این طرح ها هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه برای راه آهن شمال شرق(۱) در بر داشته که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.