• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین کارسازی شد

  • کد خبر : 28428
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین کارسازی شد
استاندار زنجان گفت: ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار این استان بوده که کارگاه آن پس از مدتی وقفه، فعال شده و ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اتمام این پروژه، کارسازی شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان افزود: با توجه به اینکه این پروژه از سال ۸۳ آغاز شده و تاکنون به اتمام نرسیده است در سفر آتی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان، مورد بازدید قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به اتصال خط ریلی شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط آهن سراسری که ۱۹ سال معطل مانده است، اظهار داشت: در این خصوص باید میزان نیازمندی به این موضوع و زمانبندی انجام تعهدات هر یک از دستگاه‌های مربوطه، برآورد و به صورت دقیق، مشخص و مکتوب شود تا در موعد مقرر به اتمام برسد.

 

حقیقی با بیان اینکه رها شدن برخی اقدامات به دلیل نبود نقشه راه عملیاتی است، خاطرنشان کرد: نقشه راه تجارت خارجی استان که تدوین شده و به تصویب رسیده باید به صورت عملیاتی، پیگیری و محقق شود.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای عملیات در هدفگذاری صادرات استان بسیار مهم است، گفت: به هین دلیل باید سهم بخش خصوصی و دولتی به صورت دقیق و کامل در نقشه راه تجارت خارجی مشخص شود تا تحقق نقشه راه بر این اساس، کنترل شده و دلایل عدم تحقق اهداف نیز مشخص شده و هر بخش نسبت به مسؤولیت خود پاسخگو باشد.

 

وی اظهار داشت: تعطیلی نمایشگاه‌ها سبب شده تا علاوه بر اصناف مختلف، نمایشگاه کاسپین نیز متضرر شود اما باید توجه داشت که ویروس کرونا در حال تحرک و جهش بوده و مدیریت آن بسیار مهم است.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: سلامت مردم، موضوع بسیار مهم و حیاتی بوده و نمی‌توان سلامت جامعه را با برگزاری چند نمایشگاه به خطر انداخت.

 

وی تصریح کرد: هرگونه اقدام در شرایط کنونی نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها به‌حتم باید به تایید ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا برسد وگرنه امکان برگزاری وجود ندارد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28428

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.