• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

100 درصد اعتبار راه آهن اردبیل در سال جارى محقق شد

  • کد خبر : 3778
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
100 درصد اعتبار راه آهن اردبیل در سال جارى محقق شد

0 (0) به گزارش ایسنا، داود شایقی در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل در سال 96 اظهار کرد: پروژه راه آهن اردبیل یکی از اساسی‌ترین پروژه‌ها در استان اردبیل است که تمرکز ما در سال آینده نیز بر روی تخصیص اعتبارات کامل این پروژه خواهد بود. وی با اشاره به اینکه این […]

0
(0)

به گزارش ایسنا، داود شایقی در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل در سال 96 اظهار کرد: پروژه راه آهن اردبیل یکی از اساسی‌ترین پروژه‌ها در استان اردبیل است که تمرکز ما در سال آینده نیز بر روی تخصیص اعتبارات کامل این پروژه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تا سه سال آینده نیز باید به بهره‌برداری کامل برسد، خاطرنشان کرد: با پیمانکاران این پروژه به ارزش 300 میلیارد تومان وارد قرارداد شدیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اجرای پروژه‌های فاضلاب شهری، پایاب سد خدافرین، چهاربانده کردن راه‌ها و … را جزو اولویت‌های اجرا اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در استان موضوعات اساسی ماست که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دنبال کردیم و در سال آینده نیز اهتمام جدی خود را بر رو اشتغال متمرکز خواهی کرد.

شایقی با اشاره به اینکه 220 پروژه در اولویت اجرا در استان اردبیل تعیین شده است، بیان کرد: در سالجاری 500 میلیارد تومان به استان اردبیل ابلاغ شده و در این زمینه مبادله موافقتنامه با دستگاه‌های اجرایی را انجام دهیم

وی گفت: در دولت تدبیر و امید سازمان برنامه و بودجه به وعده خود در تقدیم لایحه بودجه به مجلس عمل کرده به طوری که امسال نیز در 19 آذرماه لایحه تقدیم مجلس شد و مجلس نیز در هفته گذشته کار بررسی و تصویب نهایی بودجه را انجام داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این بررسی و تقدیم به هنگام بودجه به مجلس زمینه‌ای را فراهم کرد تا بودجه 96 و 97 به موقع از سوی دولت ابلاغ شود و ما نیز با تشکیل جلسات شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته شهرستان‌ها تلاش کردیم تا توزیع اعتبارات را به موقع شاهد باشیم.

شایقی افزود: ما در 10 شهرستان براساس شاخص‌های تعریف شده سهم اعتباری هر منطقه را تعیین و براساس شاخص‌ها و اولویت‌های تعریف شده با همکاری فرمانداران و اعضای کمیته برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات را شاهد بودیم و در سال آینده نیز در ارتباط با بودجه سال 97 این کار را انجام خواهیم داد.

شایقی بیان کرد: برخی الزامات دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها را به عنوان شاخص و الگوی توزیع اعتبارات ابلاغ کردیم و قرار است براساس آنها توزیع منابع و اعتبارات انجام شود که تکمیل پروژه‌های با پیشرفت 80 درصد و برخی پروژه‌های اساسی و زیربنایی در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما امسال و به محض ابلاغ بودجه سال 96 توزیع اعتبارات را انجام دادیم و در مردادماه تمامی موافقتنامه‌ها مبادله شده و در قالب 2 هزار و 200 پروژه استانی کارهای اجرایی و عملیاتی را شروع کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون 500 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است، گفت: این ابلاغ‌ها براساس مبادله موافقتنامه‌ها انجام شده و تاکنون 30 تا 60 درصد این منابع تخصیص یافته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.