• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

325 میلیارد تومان برای راه آهن میانه- تبریز هزینه شد

  • کد خبر : 4476
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
325 میلیارد تومان برای راه آهن میانه- تبریز هزینه شد

0 (0) رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان هریس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امید می رود این طرح مهم در سفر آتی رییس جمهوری کشورمان به آذربایجان شرقی افتتاح شود. وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح و کاهش […]

0
(0)

رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان هریس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امید می رود این طرح مهم در سفر آتی رییس جمهوری کشورمان به آذربایجان شرقی افتتاح شود.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح و کاهش 7 ساعته سفر به تهران از طریق راه آهن، گام مهمی در راستای تامین رفاه مردم آذربایجان شرقی برداشته می شود.
راه آهن میانه – تبریز از طرح های مهم ریلی کشور است که بیش از یک دهه قبل آغاز شد و در سال های پردرآمدی کشور از فروش نفت با رکود مواجه بود، اما در دولت تدبیر و امید به تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.
وی در تشریح بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی از تکمیل 17 کیلومتر از تونل 30 کیلومتری انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه به عنوان نمونه ای از این خدمات یاد کرد.
شهرتی فر با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای احیای دریاچه ارومیه به عنوان پهنه آبی مهم و حیاتی کشورمان به کار می برد، افزود: تامین 120 میلیون متر مکعب آب برای دریاچه ارومیه از محل تصفیه خانه دوم فاضلاب تبریز از جمله نمادهای عینی کوشش در این راستا است.
وی یادآور شد: خوشبختانه طرح ساخت بزرگراه تبریز- اهر نیز فعال بوده و پیشرفت خوبی دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اجرای طرح تکاپو و تخصیص اعتبار شناور 873 میلیارد تومانی به استان از محل این طرح را فرصت مناسبی برای کارآفرینان شهرستان هریس دانست دانست و از فرماندار و اعضای شورای اداری خواست در جهت جذب حداکثری اعتبارات این طرح اقدام نمایند.
وی همچنین بر ضرورت تلاش مدیران شهرستان هریس برای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین تشویق تشکل های مردم نهاد تاکید کرد.
شهرتی فر، اجرای پروژه های عمرانی از قبیل نیروگاه سیکل ترکیبی و بهره برداری از معدن مس هریس را نوید بخش آینده ای روشن برای شهرستان دانست و جذب سرمایه های بخش خصوصی در عرصه های گوناگون و بویژه در بخش گردشگری را خواستار شد.
در این آیین از زحمات صابر تقویمی در مدت تصدی فرمانداری هریس تقدیر وعلی محمودی بعنوان فرماندار جدید شهرستان هریس معرفی شد.
محمودی متولد ۱۳۵۴ تبریز، از کارشناسان حوزه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی است که در سال 1393 بخشدار مرکزی هریس شد و از اسفند ۹۵ بعنوان بخشدار مرکزی به شهرستان جلفا رفت.
وی سیزدهمین فرماندار هریس است که امروز سکان مدیریت این شهرستان را به دست گرفت.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.