• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده

  • کد خبر : 521
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

0 (0) وزیر راه‌وشهرسازی وعده داد؛ ◄ بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده وزیر راه و شهرسازی در شهریور ماه امسال وعده داد در صورت تخصیص اعتبارات کافی راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد. وزیر راه و شهرسازی شهریورماه امسال وعده داد در صورت تخصیص اعتبارات کافی، راه‌آهن اردبیل تا […]

0
(0)

وزیر راه‌وشهرسازی وعده داد؛
◄ بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده

وزیر راه و شهرسازی در شهریور ماه امسال وعده داد در صورت تخصیص اعتبارات کافی راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی شهریورماه امسال وعده داد در صورت تخصیص اعتبارات کافی، راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بر اساس خبری که تین‌نیوز به نقل از تسنیم در 23 شهریور ماه منتشر کرد؛ عباس آخوندی در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه گفت: این طرح هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 46 درصدی ادامه دارد ولی پیشرفت فیزیکی زیرسازی این طرح هم‌اکنون 70 درصد است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود در صورت تخصیص اعتبارات لازم و کافی تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این خواهد بود که راه‌آهن اردبیل پیشرفت مطلوبی داشته باشد تا بتوانیم یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم استان را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

وی افزود: امسال 910 میلیارد ریال برای پروژه‌ راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته و امیدواریم که اختصاص این اعتبارات در سال‌های آتی نیز به همین منوال باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.