• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پیش فروش بلیط های راه آهن از 16 بهمن ماه آغاز شده و ادامه دارد

  • کد خبر : 3954
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
پیش فروش بلیط های راه آهن از 16 بهمن ماه آغاز شده و ادامه دارد

0 (0) پیش فروش بلیط های راه آهن از 16 بهمن ماه آغاز شده و ادامه دارد؛ مردم می توانند از طریق اینترنت و مراجعه حضوری به مراکز مجاز فروش نسبت به تهیه بلیط خود در مسیرهای مورد علاقه اقدام کنند. در بخش ارتقای کیفیت در موضوعات ناوگان و خدمات ایستگاهی توسط همکاران خدوم راه […]

0
(0)

پیش فروش بلیط های راه آهن از 16 بهمن ماه آغاز شده و ادامه دارد؛ مردم می توانند از طریق اینترنت و مراجعه حضوری به مراکز مجاز فروش نسبت به تهیه بلیط خود در مسیرهای مورد علاقه اقدام کنند.
در بخش ارتقای کیفیت در موضوعات ناوگان و خدمات ایستگاهی توسط همکاران خدوم راه آهن اقدامات خوبی انجام شده است؛ در سال گذشته در بخش ناوگان حدود 350 واگن بالای عمر 45 سال از رده خارج و در سال جاری بخشی از ناوگان بالای عمر 30 سال که حدود 284 واگن بوده و کار بازسازی آنها انجام نشده بود را متوقف کردیم.
در بخش خدمات ایستگاهی در طول مسیرها نسبت به احداث نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و همچنین در برخی از مسیرهای پرتقاضا نسبت به تجهیز سکوها به پله برقی، رمپ و آسانسور اقدام شده و در اختیار مسافران برای ایام نوروز 97 قرار داده شده است.
در بخش سیر و حرکت هم یعنی کار عملیاتی اینها در سال جاری شاخص تأخیر حرکت از مبدأ و همچنین تأخیر حرکت از مبدأ تا مقصد بهبود یافته به طوری که تأخیر حرکت از مبدأ آن به زیر 30 ثانیه رسیده است
تأخیر حرکت از مبدأ تا مقصد نیز به زیر 30 دقیقه رسیده در حالی که برخی از این مسیرها بالای 1300 کیلومتر است.
تلاش خواهیم کرد که در مناطق سیر و حرکت قطارها با کمترین تأخیر در حرکت از مبدأ و همچنین در طول مسیر داشته باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.