• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دیدار مدیرعامل شرکت راه آهن با خانواده شهدای ریلی

  • کد خبر : 15256
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
دیدار مدیرعامل شرکت راه آهن با خانواده شهدای ریلی

0 (0) همزمان با روز شهید صورت گرفت : دیدار مدیرعامل شرکت راه آهن با خانواده شهدای ریلی همزمان با 22 اسفند ماه “روزشهید” مدیرعامل راه آهن با خانواده شهیدان نوری و شاهگل دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در این دیدار سعید رسولی مدیرعامل راه آهن با تاکید […]

0
(0)

همزمان با روز شهید صورت گرفت :
دیدار مدیرعامل شرکت راه آهن با خانواده شهدای ریلی

همزمان با 22 اسفند ماه “روزشهید” مدیرعامل راه آهن با خانواده شهیدان نوری و شاهگل دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در این دیدار سعید رسولی مدیرعامل راه آهن با تاکید بر اینکه خانواده شهدا ولی نعمتان مردم ایران هستند تاکید کرد: امروز هر چه داریم از برکت خون گرانقدر شهداست و سرکشی به خانواده معظم شهدا، وظیفه همه مردم ایران است.
وی با تاکید بر اینکه به پاس قدردانی از خدمات شهدا و خانواده های آنان ، یادمان شهدای معظم در نمای ورودی ادارات کل و ایستگاه های راه آهن نصب خواهد شد ، افزود: تکریم مقام شامخ شهدا و یادآوری روزانه فداکاری های آنان سبب می شود تا در خدمت رسانی به مردم و نظام مصمم تر عمل کنیم.
رسولی با یادآوری اینکه شهدایی مانند شهید نوری شایستگی مدیریتهای ارشد راه آهن و کشور را داشتند ، یادآور شد : وظیفه همه ما، ادامه راه شهداست و این راه را باید با همت بلند و خدمت شایسته به مردم ادامه دهیم .
گفتنی است سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن نیز در این دیدار مدیرعامل راه آهن را همراهی می کرد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.