کد خبر : 66
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 17:06

راه آهن شیراز- بوشهر نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان

راه آهن شیراز- بوشهر نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای پروژه راه آهن بوشهر باید از فاینانس خارجی استفاده کرد گفت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه حمل و نقل ریلی در استان بوشهر گفت:

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای پروژه راه آهن بوشهر باید از فاینانس خارجی استفاده کرد گفت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه حمل و نقل ریلی در استان بوشهر گفت: اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی فارس از مصوبات دولت است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

رستمی با اشاره به نیاز اعتباری خط ریلی استان بوشهر بیان کرد: راه آهن بوشهر – شیراز ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که براساس مجوز شورای اقتصاد باید از فاینانس خارجی استفاده شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت ۸۵ درصدی فاینانس خارجی و ۱۵ درصدی اعتبارات منابع داخلی اجرا می‌شود تصریح کرد: با وجود موافقت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ۱۵ درصد سهم دولت ولی فاینانس خارجی آن هنوز نهایی نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نقش مهم خط ریلی بوشهر به فارس را مهم و تاثیرگذار در اقتصاد، معیشت و امور رفاهی استان بوشهر دانست و افزود: پروژه راه آهن بوشهر- شیراز، آزاد راه بوشهر- شیراز و راه دسترسی جزیره نگین از جمله پروژه‌هایی است که باید از محل فاینانس خارجی اجرا شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سمیه دوشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

مرسی از سایت خوبتون امدوارم موفق باشید

Shahram چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۲

ممنون
با بزرگترین کانال ریلی تلگرامی همراه باشید @RaiLir

ClassicFaz چهارشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

ممنونم از شما

نظرات بسته شده است.