شما اینجا هستید
مترو » پیشگیری از کرونا به کمک تکنولوژی در متروی تهران

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روزهایی که نگرانی‌ها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانی‌ها تکنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماری‌ها در مترو رسیده است.

شهروندان و مسافران متروی تهران می‌توانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» بلیت تهیه و دیگر از حضور در صف‌های طولانی و تماس های غیرضروری جلوگیری کنند.

شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صف‌های طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت می‌کنند.

در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.

گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداخت‌های شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.

اخبار راه آهن ایران | ریل نیوز


Fatal error: Unsupported operand types in /home/railnews/public_html/wp-content/plugins/feedwordpress/feedwordpress.php on line 2405