• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

آسیب‌های وارده به راه و خط‌ آهن در گلستان بعد از فروکش کردن آب ترمیم می‌شود

  • کد خبر : 15694
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
آسیب‌های وارده به راه و خط‌ آهن در گلستان بعد از فروکش کردن آب ترمیم می‌شود

0 (0) وزیر راه و شهرسازی: آسیب‌های وارده به راه و خط‌ آهن در گلستان بعد از فروکش کردن آب ترمیم می‌شود وزیر راه و شهرسازی گفت: بلافاصله بعد از فروکش کردن آب، بخش‌هایی از راه و خط راه‌آهن در استان گلستان که برش داده شده، ترمیم می‌شود. به گزارش ایسنا، منطقه گلستان، محمد اسلامی […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی:
آسیب‌های وارده به راه و خط‌ آهن در گلستان بعد از فروکش کردن آب ترمیم می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: بلافاصله بعد از فروکش کردن آب، بخش‌هایی از راه و خط راه‌آهن در استان گلستان که برش داده شده، ترمیم می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه گلستان، محمد اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) پس از بازدید از مناطق سیل‌زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توپولوژی این منطقه به گونه‌ای است که به سمت دریا شیب ندارد و این شکل کاسه‌ای بودن موجب ساکن شدن آب شده است.

وی افزود: حجم بارش‌ها به حدی بود که این رودخانه تاکنون چنین آبی به خود ندیده بود و بخشی از آب به سمت دشت جریان پیدا کرد.

اسلامی با بیان این‌که سیل آسیبی در منطقه آق‌قلا و گمیشان به راه‌ها وارد نکرده است، تصریح کرد: بنا به تصمیم مقامات محلی برش‌هایی در جاده و ریل راه‌آهن برای تسریع در خروج آب ایجاد شد و بعد از فروکش کردن آب بلافاصله آن‌ها را ترمیم خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که تخلیه آب به خصوص در آق‌قلا که بیشترین آب‌گرفتگی را داشته، هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

وی با بیان این‌که ارزیابی خسارات به منازل مسکونی توسط بنیاد مسکن انجام شده است، گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی دچار آسیب شده که ۲ هزار واحد آن باید بازسازی شود و مابقی به تعمیر و مرمت نیاز دارد.

اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز هیأت دولت در خصوص میزان تسهیلاتی بلاعوض یا کم‌بهره به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده بحث شد و مصوبه آن به زودی ابلاغ خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.